Αυτό βασίζεται σε παγκόσμια επιστημονικά δεδομένα και δεν αποτελεί πρωτοτυπία της Ελλάδας. Μια ώρα εκπαιδευτικού έργου ισοδυναμεί με 2 και παραπάνω ώρες άλλης εργασίας. Το ξαναλέω. Στηριζόμενο σε παγκόσμια αποδεκτά επιστημονικά πρότυπα. Το ίδιο ισχύει και για τις διακοπές. Υπάρχουν και άλλες εργασίες με μειωμένο ωράριο. Πιστεύετε ότι οι πιλότοι πολιτικής ή κυρίως πολεμικής αεροπορίας κάνουν 8ωρη πτήση κάθε μέρα; Είναι γελοίο και βλακώδες να εξομοιώνουμε όλες τις δουλειές. Αλλά εδώ όλοι είμαστε πανεπιστήμονες.
Πάμε παρακάτω. Στην Ελλάδα, δεν έχουμε παραπάνω αργίες και διακοπές από τις άλλες χώρες, δεν δουλεύουν οι καθηγητές λιγότερες ώρες. Αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα είναι να υπάρχει παντελής έλλειψη εκπαιδευτικών υποδομών, σχολεία αχούρια στα οποία καλούνται να εργαστούν οι εκπαιδευτικοί και να φοιτήσουν τα παιδιά μας και ένα εκπαιδευτικό σύστημα δομημένο έτσι ώστε να ανθεί η παραπαιδεία. Και επειδή στη χώρα μας πέφτει πολύ παραμύθι και εικονική πραγματικότητα, έχετε πάει, κύριοι κριτές των πάντων να δείτε ξένα σχολεία; Να δείτε από κοντά τις υποδομές και τις παροχές που έχει ο κάθε εκπαιδευτικός όλων των ειδικοτήτων στη διάθεσή του; Να ανοίξει το σαγόνι σας ως το πάτωμα; Και δεν μιλάω μόνο για τις πλούσιες χώρες του βορρά. Για κάντε μια βόλτα στην Πολωνία, στη Ρουμανία.Και επειδή είχε γίνει λόγος για το Φιλανδικό σύστημα, αλλά αποσιωπάται τώρα τελευταία γιατί δεν συμφέρει. Για ψάχτε το ωράριο των Φιλανδών. Αλλά έχουμε μάθει να λέμε αρλούμπες. Προτείνω λοιπόν όλοι εσείς οι παντογνώστες να απαιτήσετε για τα παιδιά μας την εφαρμογή του Φιλανδικού συστήματος. Αφού είναι αναγνωρισμένα το πιο αποδοτικό. Ή οποιαδήποτε άλλης ευρωπαϊκής χώρας. Ώστε κι εμείς οι εκπαιδευτικοί με την σειρά μας να απαιτήσουμε και Ευρωπαϊκές αμοιβές. Τέλος.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ