tromaktiko: Οι ''παγίδες'' που κρύβει το Facebook

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Οι ''παγίδες'' που κρύβει το Facebook



Ζούμε σε μια εποχή όπου το Ίντερνετ έχει μπει για τα καλά μέσα στη ζωή μας και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Πως μπορούμε όμως να προστατευτούμε από τις ‘’παγίδες’’ που κρύβει;

Ο λόγος που γράφω αυτό το άρθρο είναι γιατί και εγώ η ίδια την έχω ‘’πατήσει’’ από την γνωστή σε όλους μας διαδικτυακή σελίδα ονόματι «Facebook». Πριν από λίγες μέρες έπεσε στην αντίληψη μου ένα προφίλ με το δικό μου όνομα αλλά και με τις δικές μου φωτογραφίες! Και πως το ανακάλυψα; Όταν μία φίλη μου με ρώτησε γιατί δεν αποδέχομαι το αίτημα φιλίας που μου έχει στείλει στο δεύτερο προφίλ μου! Το χειρότερο είναι πως το ψεύτικο προφίλ είχε 4.100 φίλους! Φανταστείτε λοιπόν πόσο πολύ έχω εκτεθεί τόσο καιρό που δεν γνώριζα για αυτό το προφίλ. Είναι αδύνατον να πήρε τις φωτογραφίες μου κάποιος από τους φίλους μου διότι τους γνωρίζω όλους προσωπικά και είναι πραγματικοί μου φίλοι -εφόσον δεν δέχομαι κανέναν άγνωστο-. Το περίεργο όμως είναι πως όλα τα στοιχεία μου τα είχα καλά ‘’κλειδωμένα’’ και φυσικά οι φωτογραφίες μου ήταν πολύ προστατευμένες ή τουλάχιστον έτσι πίστευα... Το μόνο που μπόρεσα να κάνω είναι να βάλω μερικούς γνωστούς μου να κάνουν αναφορά στο συγκεκριμένο προφίλ με αποτέλεσμα να το κλείσουν μετά από 2 ημέρες. Ποιός ξέρει όμως τι διαλόγους είχε στείλει η εν λόγω κυρία νομίζοντας όλοι πως ήμουν εγώ...

Ο καθένας μπορεί να ‘’κλέψει’’ ότι θέλει από όπου θέλει. Γι’ αυτό πριν ανεβάσετε μία φωτογραφία σας ή προσθέσετε προσωπικά σας στοιχεία στο ίντερνετ -όπως τόπος διαμονής-, ξανασκεφτείτε το. Το διαδίκτυο δεν είναι τόσο αθώο όσο φαίνεται...
http://koufetoula.blogspot.com/2011/07/facebook.html
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!