tromaktiko: Πρόβλημα με τη Forthnet

Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Πρόβλημα με τη Forthnet



Πριν λιγο καιρο, βασικα πριν πολλες φορες ειχα θεμα με τη σύνδεση μου και ακομη δεν εχει γινει κατι.
Δεν εχω disconnects αυτη τη στιγμή, αλλα η ταχυτητα μου ειναι αισχρα χαμηλή. Εκει που ειχα 20mbit πριν 2 χρονια ξαφνικα επεσε πριν 3 καλοκαιρια στα 17 μετα στα 14mbit μέχρι τον Μάιο, ξαφνικα μου την ρίξανε στα 12 ύστερα στα 10 για να σταθεροποιηθει απο τα disconnects, Ξαφνικά πηγε στα 9 χωρις να ξερω το λογο.  Θελω να μαθω το λογο γι'αυτο. Υπαρχουν εταιριες που δινουν αυτην την ταχυτητα με πολυ λιγοτερα λεφτα συν τηλεφωνια. Εαν ειναι να συνεχιστει αυτο και να μην ανεβει η ταχύτητα μου, και να μη φτιαχτει η βλαβη η οποια εδω και 3 καλοκαιρια δεν ήσασταν ικανοι να φτιάξετε τοτε λυπάμαι παρα πολυ αλλα θα πρεπει να ληξω το συμβολαιο μου μαζι σας. Εχει 3 χρονια σας παρακαλαω για κατι το οποιο όχι μονο δε μου εχετε δωσει σαφη απάντηση γιατι καθε χρονο αλλαζει, αλλα και μεχρι στιγμης αντι να γινεται κατι, καθε καλοκαιρι εχω προβληματα με σας και αυτο αντι να αλλαζει γινεται χειροτερο. Σας παρακαλω παρα πολυ η υπομονη εχει και τα ορια της.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!