tromaktiko: Απάντηση στο: Καταγγελία για groupon.gr

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Απάντηση στο: Καταγγελία για groupon.gr



Για αρχή... Συγχαρητήρια στην εν λόγο εταιρεία για τις υπηρεσίες που "δεν" μας προσέφερε!!
Να ενημερώσω τον φίλο που δεν πρόκειται κατάφερει να ταξιδέψει για τον προορισμό που διάλεξε, ότι μπορείς να στείλεις mail στην groupon και να ζητήσεις ακύρωση των κουπονιών που έχεις πληρώσει. Καταλαβαίνω την αναστάτωση σου και την αηδία που νιώθεις για την κοροϊδία που υπέστεις, αλλά να ξέρεις ότι οι εταιρείες αυτές παρουσιάζουν ως προσφορές αυτά τα εισητήρια τα οποία στην ουσία είναι ήδη προσφορές από εταιρίες όπως η Olympic air και η Aegeαn. (Τα έμαθα από γνωστό ο οποίος εργάζεται σε παρόμοια εταιρεία). Εγώ επειδή μένω αρκετά κοντά από την εταιρεία πήγα απευθείας από τα γραφεία τους και όταν αντίκρυσα την οργάνωση που "δεν" έχουν αμέσως ζήτησα ακύρωση. Έχω ήδη ζητήσει 3 φορές ακύρωση. Η απάντηση ήταν ότι η ακύρωση έχει πραγματοποιηθεί. Τελικά, με τα πολλά, μετά από κάποιο πρόβλημα που μου ανέφεραν ότι προέκυψε στο σύστημα τους, με ενημέρωσαν ότι μέσα στις επόμενες 4 μέρες θα πραγματοποιηθεί η ακύρωση και θα πιστωθεί το ποσό της αγοράς. Ακόμα περιμένω βέβαια την πίστωση στον λογαριασμό μου.. Είδομεν...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!