Η ολοκαίνουρια Honda 800cc Crossrunner έφθασε και κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους. Η διαφορετική αυτή εμφανισιακά μοτοσικλέτα προκαλεί τα...
βλέμματα, καθώς, απ' όπου κι αν την κοιτάξει κανείς, παρατηρεί καινοτομίες σχεδιαστικές, ενώ αποπνέει ποιοτική αισθητική ακόμη και στις λεπτομέρειες. Μπορεί το καινούριο 800σάρι της Honda να είναι πολύ διαφορετικό, αλλά είναι γεγονός ότι χρησιμοποιεί τον δοκιμασμένο κινητήρα και το γνώριμο πλαίσιο του VFR800cc.
Η βασικότερη διαφορά ανάμεσα στις δύο μοτοσικλέτες είναι η πιο ξεκούραστη όρθια στάση οδήγησης που έχει το νέο Crossruner. Πέραν αυτού, τα δύο μοντέλα της Ηοnda μοιράζονται κινητήρα, πλαίσιο, φρένα, κιβώτιο ταχυτήτων, αναρτήσεις και γεωμετρία. Παρ' όλα αυτά, από την όψη και μόνο διαπιστώνει κανείς πόσο διαφέρουν οι δύο μηχανές και πως απευθύνονται σε κοινό με ιδιαίτερο γούστο. Αποτελεί, με άλλα λόγια, μια «φορτωμένη» από εξοπλισμό πρόταση, κατάλληλη κυρίως για άνεση στο ταξίδι, που χαρακτηρίζεται από στιβαρότητα, ποιότητα και βασίζεται στα δοκιμασμένα χαρακτηριστικά του παλιότερου αξιόπιστου «ξαδέρφου» του
Η βασικότερη διαφορά ανάμεσα στις δύο μοτοσικλέτες είναι η πιο ξεκούραστη όρθια στάση οδήγησης που έχει το νέο Crossruner. Πέραν αυτού, τα δύο μοντέλα της Ηοnda μοιράζονται κινητήρα, πλαίσιο, φρένα, κιβώτιο ταχυτήτων, αναρτήσεις και γεωμετρία. Παρ' όλα αυτά, από την όψη και μόνο διαπιστώνει κανείς πόσο διαφέρουν οι δύο μηχανές και πως απευθύνονται σε κοινό με ιδιαίτερο γούστο. Αποτελεί, με άλλα λόγια, μια «φορτωμένη» από εξοπλισμό πρόταση, κατάλληλη κυρίως για άνεση στο ταξίδι, που χαρακτηρίζεται από στιβαρότητα, ποιότητα και βασίζεται στα δοκιμασμένα χαρακτηριστικά του παλιότερου αξιόπιστου «ξαδέρφου» του