tromaktiko: Η Intel και η Toshiba παρουσιάζουν το πρώτο φιλμ κοινωνικής δικτύωσης

Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Η Intel και η Toshiba παρουσιάζουν το πρώτο φιλμ κοινωνικής δικτύωσης



Ένα φιλμ που κόβει τις ανάσες έρχεται στις αίθουσες του κινηματογράφου από τις 25 Ιουλίου. Δείτε το τρέιλερ...
Το Inside είναι μια νέα κινηματογραφική παραγωγή υψηλού επιπέδου, η οποία φιλοδοξεί να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στα social media και τον κινηματογράφο, προσκαλώντας τους θεατές να συμμετέχουν στη διαμόρφωση του σεναρίου μέσα από τα αγαπημένα τους κοινωνικά δίκτυα.

Για τη δημιουργία της ταινίας συνεργάζονται κορυφαία ταλέντα της κινηματογραφικής βιομηχανίας, της τεχνολογίας και των κοινωνικών δικτύων, όπως η ηθοποιός Emmy Rossum, ο σκηνοθέτης D.J. Caruso, και ο βραβευμένος με Όσκαρ Διευθυντής φωτογραφίας Mauro Fiore.Οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στην ταινία μέσα από το YouTube, το Facebook και το Twitter.

  • Από τις 11 έως τις 20 Ιουλίου διεξάγεται online οντισιόν, μέσα από την οποία θα δημιουργηθεί ένας επιπλέον ρόλος στην ταινία.
Η Intel Corporation και η Toshiba America Information Systems Inc., ανακοίνωσαν μια νέα δημιουργική συνεργασία που έχει στόχο τη δημιουργία του “Inside”, μιας ταινίας με έντονα χαρακτηριστικά κοινωνικής δικτύωσης. Μέρος του όλου project αποτελεί και η διαδικασία online casting, λεπτομέρειες για την οποία μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση: www.TheInsideExperience.com.

Το Πείραμα


Η Emmy Rossum (“Shameless,” “Phantom of the Opera”) πρωταγωνιστεί σε αυτό το πείραμα γύρω από τη ψυχαγωγία στην εποχή της κοινωνικής δικτύωσης. Ενα φιλμ επιπέδου blockbuster, για τη δημιουργία του οποίου συνεργάζονται κορυφαία μυαλά του Χόλυγουντ, χρησιμοποιώντας πρωτοποριακή τεχνολογία και κοινωνικά δίκτυα. Το φιλμ έχει ως στόχο να δημιουργήσει ένα νέο είδος διαδραστικής ψυχαγωγίας και σκηνοθετείται από τον D.J Caruso (“Disturbia,” “I Am Number Four,” “Eagle Eye”) και τον βραβευμένο με Όσκαρ διευθυντή φωτογραφία Mauro Fiore (“Avatar,” “Training Day”).

«Το Inside είναι μοναδικό επειδή επιτρέπει στο σκηνοθέτη να σκηνοθετεί όχι μόνο τους ηθοποιούς του, αλλά και το κοινό», δήλωσε ο κ. Caruso. «Οι ταινίες με χαρακτηριστικά κοινωνικής δικτύωσης (Social films) βρίσκονται ακόμη σε πειραματική φάση, και συνεργασίες όπως αυτή ανάμεσα στην Intel και την Toshiba, βοηθούν στην κατεύθυνση της δημιουργίας φρέσκων ιδεών, νέων εννοιών και περισσότερων ευκαιριών για τον κόσμο της ψυχαγωγίας. Για τη συγκεκριμένη ταινία έπρεπε να ακολουθήσουμε μια διαφορετική προσέγγιση, ακριβώς επειδή υπάρχουν κενά στο σενάριο τα οποία θα πρέπει να συμπληρώσουν οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων, αλλά αυτή ακριβώς η δυνατότητα συμμετοχής των θεατών στη διαμόρφωση της ταινίας, την καθιστά μια συναρπαστική εμπειρία για το κοινό».

Η υπόθεση - Πώς συμμετέχουν οι χρήστες social media

Στην ταινία, η Emy Rossum αναλαμβάνει το ρόλο της Κριστίνα, μιας εικοσάχρονης γυναίκας, η οποία βρίσκεται παγιδευμένη σε ένα δωμάτιο με μοναδικά της όπλα έναν φορητό υπολογιστή Toshiba Satellite P775 εξοπλισμένο με επεξεργαστή Intel Core i7 2ης γενιάς, καθώς και μια ασφαλή σύνδεση στο Ίντερνετ.

Ανήμπορη να προσδιορίσει πού κρατείται και τι της επιφυλάσσει η μοίρα, η Κριστίνα χρησιμοποιεί τον υπολογιστή της για να κινητοποιήσει τους φίλους της στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και την οικογένεια της και όποιον άλλον θα μπορούσε να τη βοηθήσει να ανακαλύψει πού βρίσκεται και πώς θα μπορέσει να αποδράσει.

Σε αντίθεση με τις περισσότερες μη δυναμικές παραγωγές, το Inside πετυχαίνει την άμεση εμπλοκή του κοινού, καθώς του δίνει τη δυνατότητα να συμμετάσχει στο φιλμ μέσα από τα social media.

Οι θεατές ενθαρρύνονται να κάνουν connect με την Κριστίνα, να στείλουν tweets με στοιχεία ή να της δώσουν συμβουλές χρησιμοποιώντας τον τοίχο της στο Facebook.


  • Το φιλμ θα προβληθεί υπό τη μορφή επεισοδίων μικρής διάρκειας, το πρώτο από τα οποία θα βγει στον αέρα στις 25 Ιουλίου.
Μέχρι τότε, οι θεατές καλούνται να χρησιμοποιήσουν τους λογαριασμούς τους στα κοινωνικά δίκτυα και να βοηθήσουν στην αποκωδικοποίηση των διλημμάτων της κεντρικής ηρωίδας, στέλνοντας συμβουλές, γνώμες, ιδέες και διάφορα άλλα στοιχεία. Η ομάδα των σεναριογράφων, της οποίας ηγείται ο βραβευμένος με Έμμυ Josh Bodnar, θα ενσωματώνει στο σενάριο κάθε επεισοδίου τα posts που ταιριάζουν καλύτερα στην εξέλιξη της ιστορίας.

Επίσης, ένας θεατής θα έχει την ευκαιρία να πάρει μέρος στο φιλμ, αφού πρώτα περάσει από μια διαδικασία online ακρόασης, η οποία θα τρέχει από τις 11 έως και τις 20 Ιουλίου στο YouTube. Το καλύτερο από τα βίντεο που θα υποβληθούν, θα ενσωματωθεί στην ταινία και η ταυτότητα του δημιουργού του θα συμπεριληφθεί στους τίτλους του φιλμ.

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!