tromaktiko: Internet από την Cosmote

Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Internet από την Cosmote



Σε απάντηση της ανάρτησης σχετικά με την cosmote έχω να αναφέρω το εξής.
Τις προάλλες ήμουν στην παραλία με το (απλό) κινητό μου και άκουγα ραδιόφωνο απ' αυτό. Έκανα το λάθος και επέλεξα "κατάλογος σταθμών"από το μενού "επιλογές" του ραδιοφώνου. Αμέσως χρεώθηκα την 24ωρη πρόσβαση στο internet. Άλλη φορά επέλεξα "χάρτες" του μενού "εφαρμογές" και πάλι χρεώθηκα χωρίς καν να ερωτηθώ. Αύριο θα πάω στο κεντρικό και αν δε μου δώσουν κάποια μόνιμη λύση θα κάνω διακοπή της σύνδεσης. Δε χρειάζομαι internet μέσω του κινητού. Μου φτάνει αυτό που έχω στο σπίτι και στο γραφείο! Δεν είναι δυνατόν να χρεώνεται κανείς για κάτι που όχι μόνο δεν έχει ζητήσει, αλλά δεν ξέρει και πως να το αποφύγει!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το ίδιο παράπονο έχω εγώ και πολλοί γνωστοί μου!!! Έλεος! Ας μας πει κάποιος τι πρέπει να κάνουμε, γιατί να μας χρεώνουν με 1 Ευρώ όποτε θέλουν αυτοί? Πήγα στον Γερμανό και ανέφερα το πρόβλημα αυτό και μου είπαν ότι πρέπει να επικοινωνήσω με την Cosmote και να ζητήσω ακύρωση της σύνδεσης μου στο internet!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αυτό που αναφέρεις περί δικτύων Τουρκίας δεν έχει σχέση με το 1€ που χρεώνει με το έτσι θέλω η Cosmote, το κάνει χωρίς καν να έχεις μπεις στο διαδίκτυο, οπότε δεν έχεις καν την δυνατότητα επιλογής δικτύου!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!