tromaktiko: Απάντηση στο Internet από την Cosmote

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Απάντηση στο Internet από την Cosmote



Aγαπητοί φίλοι συνδρομητές της Cosmote και της κάθε cosmote, Υπεύθυνος για τη ρύθμιση του κινητού του, είναι πάντα ο ιδιοκτήτης και ο...
χρήστης του κινητού.Νομίζω είναι αυτονόητο αυτό.Δεν μπορεί η cosmote να σας πάρει από το χεράκι και να σας φτιάξει το κινητό.Επικοινωνήστε εσείς μαζί τους.Αν σε ένα κινητό απενεργοποιήσετε τις αυτόματες αναβαθμίσεις από τις εφαρμογές που κατεβάζετε ή τα updates του κινητού, ή διαγράψετε εντελώς τις ρυθμίσεις ιντερνετ της cosmote και στο προφίλ του ιντερνετ αφήσετε μόνο το wifi, δεν πρόκειται κανείς να χρεωθεί ούτε σεντ.Εγώ που έχω cosmote γιατί ποτέ δεν έχω χρεωθεί κάτι πέρα από αυτά που εγώ έκανα? Και πάλι καλά που βγήκαν κι αυτά τα "προγράμματα" που άμα μπεις (καταλάθος) χρεώνεσαι μόνο 1 ευρώ.Παλιότερα χρεωνόσουν τρελά ποσά για πλοήγηση αν δεν είχες mbytes στο πρόγραμμά σου.Αλλά έχω και μία απορία.Όλοι εσείς που παίρνετε smartphones (για μόστρα κυρίως, το καταλαβαίνω) σας είναι τόσο δύσκολο να κάνετε ένα τηλέφωνο στην εταιρία να απενεργοποιήσετε εντελώς το internet αφού δεν το χρειάζεστε? Πιο πολύ ώρα παίρνει για να γράψεις εδώ μια καταγγελία από το να πάρεις την εταιρία σου.Και στο φινάλε, αφού δεν μπορείτε να ρυθμίσετε και να χειριστείτε σωστά ένα τέτοιο τηλέφωνο, γιατί πάτε και τα παίρνετε? Η απάντηση ευνόητη, δεν χρειάζεται να μπείτε στον κόπο.Kαι σταματήστε πια να λέτε "εγώ δεν υπέγραψα για ιντερνετ κλπ".Γιατί και ο ΟΤΕ που σας δίνει το τηλέφωνο και τη γραμμή για παράδειγμα, δεν σας λέει τι να κάνετε με το τηλέφωνό σας.Κάντε το ό,τι εσείς νομίζετε.Πάρτε όπου θέλετε και μετά πληρώστε.Κύριο γνώρισμα της ελληνικής νοοτροπίας είναι ότι "φταίνε πάντα οι άλλοι" και οι θεωρίες "συνομωσίας". Ποτέ δεν φταίμε εμείς που δεν διαβάζουμε οδηγίες, ποτέ δεν φταίμε που αγοράζουμε πράγματα που δεν χρειαζόμαστε και δεν μπορούμε να χειριστούμε, πάντα φταίνε οι άλλοι.Μα πάντα!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!