tromaktiko: Σχετικά με ενεργοποίηση Internet Cosmote

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Σχετικά με ενεργοποίηση Internet Cosmote



Δεν το κανει μονο η cosmote, αλλα και η vodafone. Έχω ενα i phone και ξαφνικα την ωρα που ημουν στο δρομο αρχισα να παιρνω τα mail μου και τις ειδοποιήσεις του facebook. Επειδή καταλαβα τι συμβαίνει μπηκα σ'ενα καταστημα και ρωτησα πως γινεται να ενεργοποιειται ξαφνικα το internet απο τη στιγμη που εχω αυτη τη συσκευη ενα χρόνο, χωρις να εχω κανει αιτηση για κατι τετοιο. Ουσιαστικά δεν ηξεραν τι να μου πουν κι αυτοί. Ότι δηθεν παντα το ειχα αλλα δεν το ειχα προσέξει, οτι μηπως το ειχα ενεργοποιησει χωρις να το ξερω και αλλα τετοια που δεν ειχαν καμια βαση. Αυτο που θελουν να κανουν οι εταιριες κινητης ειναι να σε γλυκανουν με την ''ξαφνικη''προσβαση του τηλεφωνου σου στι δικτυο εκτος σπιτιου, να σε βαλουν στη διαδικασια να σκευτεις ''μηπως να το κρατησω?'',και φυσικα αυτες τις μερες που το εχει κανεις ενεργοποιημενο το internet χρεωνεται και με το παραπάνω, γιατι δεν εχει κανενα πακετο συμφωνημενο. Ακομα και το mail που παιρνει καποιος το χρεωνει. Εχουν περασει δυο μηνες που μου συνεβη αυτο και το διεκοψα κατευθειαν, και στο λογαριασμο που λαμβανω ακομα μου χρεωνουν 2 και 3 ευρω χρηση internet. Πηγα στο καταστημα του και διαμαρτυρηθηκα, αλλα μου ειπαν οτι δεν μπορουν να κανουν κατι απο εκει και να το καταγγειλω στην τηλεφωνικη τους γραμμη. Δεν το εκανα γιατι δεν θα εβγαζε πουθενα, κοβω την σιγκεκριμενη συνδεση αυτο το μηνα και ησυχαζω! Οι εταιριες κινητης τηλεφωνιας ειναι οι μεγαλυτεροι απατεωνες μετα τις τραπεζες!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!