κατα την εξοδο μας απο το ταμειο αφου πληρωσαμε κανονικοτατα.... Ρωτηθηκα απο τον προισταμενο αν θα μπορουσε να μου κανει ελεγχο στις σακουλες με τα ψωνια. Ευγενικα....... Ρωτωντας τον για ποιο λογο μου απαντησε οτι ειναι για το καλο του καταναλωτη και ξαναρωτωντας τον μου απαντησε π.χ αν εχω αγορασει ενα ειδος το οποιο σε περιπτωση επιστροφης δεν αναφερεται στην αποδειξη δεν μπορω να το επιστρεψω. Μετα προσπαθησε να δικαιολογηθει οτι ειναι πολιτικη της εταιρειας <παλι για το καλο του καταναλωτη> εκτος του ότι περασε εμενα και τον συζυγο μου για ηλιθιους και γιατι το λεω αυτο?? Και αυτο γιατι?? Δεν εκανε ελεγχο σε ολους δηλαδη δεν σταματουσε εναν εναν τους καταναλωτες αλλα εκοβε φατσες??? Να το πω?? Εκτος αυτου πριν απο εμας και μετα απο πολλους πελατες που περασαν χωρις ελεγχω σταματησε δυο κυριες η μια θα ηταν τουλαχιστον πανω απο εβδομηντα ετων και η αλλη σιγουρα πανω απο εξηντα. Η πιο ηλικιωμενη εκτος του οτι τα εχασε η καημενη γιατι ενα σοκ το περνας εκεινη την στιγμη φευγοντας δεν μπορω να γραψω αυτα που εσυρε στον υπαλληλο ο οποιος ασχετα αν ειναι ευγενικος την στιγμη που σου κανει την ερωτηση <μπορω να ελεγξω τα ψωνια σας> ειναι και υπαλληλος των 800.00 ευρω φανταζομαι και πρεπει να κανει και ολη αυτην την διαδικασια ... Δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναμπω στο συγκεκριμενο καταστημα και δεν υπαρχει περιπτωση να αφησω φιλους και γνωστους να περασουν το ιδιο. Α' και οχι οτι συμβαινει μονο στο συγκεκριμενο νομο.... Απαραδεκτο και προσβλητικο!
Αναγνώστης