tromaktiko: Απάντηση στο: "Kαταγγελία για groupon"

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Απάντηση στο: "Kαταγγελία για groupon"



Κι εγώ τα ίδια έχω πάθει.
Έχω αγοράσει 2 κουπόνια για 'Αμστερνταμ από το τέλος Απριλίου και ακόμη δεν έχουν επικοινωνήσει μαζί μου.
Εννοείται φυσικά πως, είναι αδύνατον να πιάσεις γραμμή όση ώρα κι αν είσαι στην αναμονή!
Μετά από πολλές προσπάθειες και νεύρα, έστειλα mail στην airfasttickets, ρωτώντας πότε θα φιλοτιμηθούν να επικοινωνήσουν μαζί μου διότι, θέλω να ταξιδέψω όταν επιλέξω εγώ και όχι όταν επιλέξουν εκείνοι.
Μου απάντησαν στα μέσα Ιουνίου οτι, τώρα τακτοποιούνται οι κρατήσεις του Ιουλίου.
Δε νομίζω οτι θα βγει άκρη γιατί, η πτήση είναι μέσω KLM και είμαι σίγουρη ότι δε θα υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων στην ημερομηνία επιλογής μου.
Θεωρώ οτι έδωσαν από την groupon πολλά περισσότερα κουπόνια από όσα έπρεπε, και απλά κάποια στιγμή θα μας πουν ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα και θα μας επιστρέψουν τα χρήματα από τα κουπόνια.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!