tromaktiko: «Δεν ξαναπαίζει ο Σταμάτης on stage. Τέλος. Bye bye»

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

«Δεν ξαναπαίζει ο Σταμάτης on stage. Τέλος. Bye bye»



Ο Σταμάτης Κραουνάκης ανακοίνωσε μέσα από την εκπομπή "Giza Bar" πως δεν πρόκειται να ξαναπαίξει on stage.
«Αύριο είναι η τελευταία μου στην Αθήνα», είπε ο συνθέτης Σταμάτης Κραουνάκης αναφερόμενος στην σημερινή του εμφάνιση στο Βεάκειο με τη μουσική - γενέθλια- παράσταση "55".
«Δεν ξαναπαίζει ο Σταμάτης on stage. Τέλος. Bye bye. Θα σκηνοθετώ και θα γράφω πολύ ωραία μουσική, αυτό που έκανα και πριν βγω στη σκηνή. Δεν θέλω να γεράσω στη σκηνή. Έχω ανάγκη πια να ελευθερώσω τα Σάββατά μου. Να πηγαίνω σινεμά με τους φίλους μου, να πηγαίνω ταξίδια. Δεν βγήκα στη σκηνή από φιλοδοξία. Βγήκα για να είμαι παρέα με τους φίλους μου.»
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!