tromaktiko: Ψυγειοκαταψύκτης Pitsos και συμπεριφορά προς τον πελάτη

Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Ψυγειοκαταψύκτης Pitsos και συμπεριφορά προς τον πελάτη



Όλα ξεκίνησαν πριν 8 χρόνια που δυστυχώς χάλασε το 25ετίας ψυγείο μάρκα "Μ' έκαψες" που μας συντρόφευε τόσο ωραία. Η αγορά ενός ψυγειοκαταψύκτη Pitsos αξίας 900€ έγινε σχεδόν άμεσα.
Όμως δεν ξέραμε τι θα μας επιφυλάξει το μέλλον:

Την Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011 άναψε το λαμπάκι Alarm στο ψυγείο και παρατήρησα ότι η θερμοκρασία είχε ανέβει αρκετά και στην συντήρηση και στην κατάψυξη. Αμέσως κάλεσα την Πίτσος και παρόλο που ήταν 8 το απόγευμα (20:00) απάντησαν από το τηλεφωνικό κέντρο και το δηλώσαμε σαν βλάβη και μου είπαν ότι θα με καλέσει την επόμενη μέρα κάποιος από το τεχνικό τμήμα για να κανονίσουμε ραντεβού. Μέχρι στιγμής πολύ καλά αφού η ανταπόκριση της εταιρίας ήταν άμεση! Είχα ενθουσιαστεί η αλήθεια να λέγεται.

Ξημερώνει η Παρασκευή 15 Ιουλίου και περιμένω με αγωνία τηλέφωνο από τους τεχνικούς. Μιας και έπρεπε να κανονίσω το πρόγραμμα της δουλειάς μου και είχε πάει ήδη 10:00 το πρωί είπα να τους καλέσω εγώ να δούμε πότε θα έρθουν. Η τηλεφωνήτρια βρήκε την καρτέλα μου σχεδόν αμέσως και έψαξε να βρει το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού με τεχνικό. Οι επόμενες λέξεις πάγωσαν το αίμα μου:

Pitsos: «Το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού για την περιοχή σας είναι την Τετάρτη 20 Ιουλίου»!!!
Εγώ: Ποια Τετάρτη καλή μου κυρία??? Τι θα κάνω τόσες μέρες χωρίς ψυγείο μέσα στο καλοκαίρι????
Pitsos: Λυπάμαι αλλά δεν μου δίνει το σύστημα νωρίτερα ημερομηνία. (αυτό το άτιμο το σύστημα φταίει μια ζωή….)
Εγώ: Καλά κλείσε το για Τετάρτη αν και θα ψάξω και ιδιώτη ψυκτικό μήπως έρθει πιο γρήγορα!

Προσπαθώ να βρω εν τω μεταξύ κάποιον ιδιώτη ψυκτικό στην περιοχή μου (σ.σ. Μαρούσι μένω, όχι κάπου απομακρυσμένα από την Αθήνα) αλλά σα να με είχε φτύσει ο επίτιμος δεν έβρισκα κανέναν! Ένας που το σήκωσε μου πρότεινε να κάνω μια πατροπαράδοτη απόψυξη μήπως και έχει πάγο στις σωληνώσεις του. Έτσι και έκανα χωρίς κανένα αποτέλεσμα.

Πέρασαν οι μέρες με ένα ψυγείο να υπολειτουργεί (συντήρηση στους 15 βαθμούς Κελσίου και κατάψυξη στους 2 βαθμούς). Έφτασε η πολυπόθητη Τετάρτη 20 Ιουλίου και ήρθε ο «τεχνικός» της Πίτσος. Άνοιξε αμέσως την πλάτη της κατάψυξης (από μέσα) και σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα μου λέει
Τεχνικός: Θέλεις υγρά και φίλτρα, θα το δώσω για να έρθει ο τεχνικός.
Εγώ: Τι εννοείς θα το δώσεις να έρθει ο τεχνικός? Εσύ τι είσαι?
Τεχνικός: Εγώ κάνω την διάγνωση, άλλος θα έρθει να το φτιάξει
Εγώ: Και πότε θα έρθει ο κανονικός τεχνικός?
Τεχνικός: Θα πάρουμε τώρα τηλέφωνο το κέντρο να μας πει
Εγώ: Πόσο θα κοστίσει το όλο θέμα?
Τεχνικός: Μαζί με την αμοιβή μου θα πάει στα 180€
Εγώ: Ποια αμοιβή σου? Γιατί τι έκανες????
Τεχνικός: Χρεώνεται η επίσκεψη 30€, αυτά θα τα δώσεις είτε σε εμένα είτε στον τεχνικό που θα έρθει να στο φτιάξει. Αλλά πρέπει να τα δώσεις σε εμένα.

Να μην τα πολυλογώ κανόνισα να μου αφαιρεθούν τα 30€ από το ολικό κόστος οπότε θα κατέβαινε στα 150€ συνολικά.

Εν τω μεταξύ παίρνει τηλέφωνο στο κέντρο για να κανονίσει ραντεβού με τον νέο τεχνικό (τον κανονικό αυτή τη φορά). Επειδή δεν υπήρχε ένα ανταλλακτικό μου κλείσαμε ραντεβού για την Δευτέρα 25 Ιουλίου. (αλήθεια τι ανταλλακτικό άραγε να περιμένουμε??? Τα φίλτρα? Ή τα υγρά?). Τέλος πάντων έρχεται η Δευτέρα και μαζί και αυτή ο κανονικός τεχνικός. Κοιτάζει το ψυγείο, ανοίγει πλάτες ιστορίες, βγάζει κάτι ι να μετρήσει κάτι και ανοίγει το στόμα του:

Τεχνικός2: Δυστυχώς φίλε μου δεν θα ξεμπερδέψεις εύκολα. Είναι τρύπιο το στοιχείο του ψυγείου και έχει διαρροή
Εγώ: Υγρά….???....φίλτρα??....όχι????
Τεχνικός2: Ναι ναι είναι τρύπιο το στοιχείο, κοίτα εδώ:
Εγώ: Μα ο άλλος που το κοίταξε 1 λεπτό είπε ότι θέλω υγρά και φίλτρα (και λάδια και βαλβολίνες…)
Τεχνικός2: έχεις δίκιο. Ο άλλος δεν είναι κανονικός ψυκτικός, είναι για τις ελαφριές διαγνώσεις μόνο. Εγώ είμαι ο κανονικός ψυκτικός.
Εγώ: μααααα………τώρα? Τι κάνουμε???
Τεχνικός2: Να καλέσω το κέντρο να μας πει αν υπάρχει ανταλλακτικό.
Εγώ: Γιατί παίζει να μην υπάρχει ανταλλακτικό?
Τεχνικός2 (μετά το τηλέφωνο): Δυστυχώς η Πίτσος δεν φέρνει το συγκεκριμένο ανταλλακτικό καθώς είναι πολύ μεγάλο το κόστος του. Θα σε καλέσουν αύριο να σου κάνουν προσφορά έκπτωσης για αγορά καινούργιου…..

Και κάπως έτσι βρέθηκα με ένα ψυγείο μόλις 8 ετών, με τρύπιο στοιχείο χωρίς δυνατότητα επισκευής να περιμένω να μου πουν το ποσοστό έκπτωσης για αγορά καινούργιου!

Την επόμενη μέρα επικοινωνώ εγώ με τον υπεύθυνο για τις αντικαταστάσεις σε αντίστοιχες περιπτώσεις:

Εγώ: Καλημέρα σας ονομάζομαι Ι.A έχω έναν ψυγειοκαταψύκτη Πίτσος που χάλασε και ο τεχνικός μου είπε ότι θα μιλήσουμε μαζί για να μου προσφέρετε ένα ποσοστό έκπτωσης.
Υπεύθυνος: Μισό λεπτό να βρω την καρτέλα σας, ναι μάλιστα σας βρήκα. Το ποσοστό που σας αντιστοιχεί είναι 25%
Εγώ: 25%? Μόνο? Καινούργιος ψυγειοκαταψύκτης και μου δίνεται μόνο 25%? Δεν μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο?
Υπεύθυνος: Αυτό είναι το ποσοστό από την εταιρία που δίνεται. Αν το θέλετε το παίρνετε.
Εγώ: ΟΚ. Πείτε μου ποια είναι η διαδικασία για την νέα αγορά. Αγοράζω εγώ ένα ψυγείο από το κατάστημα και μου δίνετε κάποιον κωδικό για την έκπτωση?
Υπεύθυνος: Όχι όχι, πρέπει να το αγοράσετε από εμάς το ψυγείο. Στις τιμές καταλόγου.
Εγώ: Πείτε μου σας παρακαλώ το Pitsos P1KNB4620B που είναι στις ίδιες διαστάσεις με το δικό μου πλέον χαλασμένο πόσο κοστίζει?
Υπεύθυνος: Η τιμή καταλόγου είναι στα 860, με την έκπτωση θα πάει στα 644€
Εγώ: Το συγκεκριμένο το βρίσκω στην αγορά στα 640 από άλλο κατάστημα χωρίς καμία έκπτωση!
Υπεύθυνος: Τι να σας πω. Αυτό το ποσοστό μας δίνει η εταιρία αυτό σας λέω. Εξάλλου μην κάνετε έτσι, το ψυγείο σας είναι αρκετά παλιό.
Εγώ: Παλιό???? Ψυγείο 8 ετών θεωρείται παλιό????
Υπεύθυνος: Εμ τι θεωρείται?
Εγώ: Όχι πάντως παλιό! Εγώ θα το έλεγα πάνω στο άνθος της ηλικίας του! Το προηγούμενο μου που ήταν 25 ετών θα το χαρακτήριζα παλιό! Δηλαδή εσείς αλλάζετε ψυγείο κάθε 8 χρόνια θέλετε να μου πείτε?? Θα ήθελα να μιλήσω με κάποιον που να μπορεί να με βοηθήσει περισσότερο...

Προσπαθώ να καλέσω τον κ. Σ. στο παραπάνω τηλέφωνο αλλά μου έβγαινε συνέχεια fax. Είτε καταλάθος είτε επίτηδες μου είχε δώσει το κεντρικό fax ο υπεύθυνος.
Αφού κάλεσα το κέντρο έμαθα το κανονικό τηλέφωνο του κ. Σ. Το καλώ και αφού τον ενημέρωσα για όλη την ιστορία μου φτάνουμε στην παρακάτω συζήτηση. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να αναφέρω ότι ο κος Σ. ήταν πολύ πιο ευγενικός και συζητήσιμος από ότι ο υπεύθυνος.

Εγώ: Με την έκπτωση που δίνετε από την Πίτσος το ψυγείο που με ενδιαφέρει μου βγαίνει πιο ακριβό από ότι να το αγοράσω μόνος από άλλο κατάστημα! Το θεωρείτε λογικό το συγκεκριμένο?
Σ.: Τι να σας πω, αν κάποιο eshop επιθυμεί να πουλάει χωρίς να έχει κέρδος τότε είναι δικό του θέμα. Δυστυχώς οι οδηγίες είναι από την εταιρία και δεν μπορούμε να παρέμβουμε
Εγώ: Δηλαδή πιστεύτε ότι θα πούλαγε ποτέ κάποιος κάτι χωρίς να έχει κέρδος??? Ποιος το κάνει αυτό. Θα ήθελα να κάνουμε αίτημα για παραπάνω έκπτωση.
Σ.: Θα πρέπει να μιλήσετε με τον υπεύθυνο για το συγκεκριμένο.
Εγώ: Συγνώμη εσείς δεν είστε ο προϊστάμενος/διευθυντής ανώτερος του υπεύθυνου?
Σ.: Όχι βέβαια. Εγώ είμαι από το τεχνικό τμήμα. Με τις αντικαταστάσεις ασχολείται μόνο ο υπεύθυνος

Ουσιαστικά ο υπεύθυνος επειδή βαρέθηκε να μου μιλάει με έστειλε σε έναν άλλο συνάδελφο του. Χωρίς να έχει καμία ευθύνη ο κος Σ. για να βγάλουμε άκρη. Προσπάθησα να επικοινωνήσω ξανά με τον υπεύθυνο αλλά η γραμμή του είτε μίλαγε είτε δεν το σήκωνε.

Συμπέρασμα: Εδώ και 16 ημέρες είμαι χωρίς ψυγείο, τα πράγματα μου είναι μοιρασμένα στην γειτονιά. Ένας ψυγειοκαταψύκτης 8 ετών έχει τρύπιο στοιχείο, ανταλλακτικό δεν φέρνει η κατασκευάστρια εταιρία, προσφέρουν έκπτωση 25% στις τιμές καταλόγου που είναι στα ύψη και υποχρεώνουν τον αγοραστή να το αγοράσει μόνο από αυτούς. Σε περίπτωση που δεν είσαι ευχαριστημένος από την προσφορά τους, η απάντηση του είναι «αυτό σας προσφέρουμε, αν σας αρέσει το παίρνετε, αν όχι δεν μας ενδιαφέρει» και φροντίζουν να σε στείλουν σε άλλους συναδέλφους τους, όχι ανωτέρους τους έτσι ώστε να βαρεθείς και να σταματήσεις να τους πρήζεις. Ένα ψυγείο 8 ετών θεωρείται πολύ παλιό. Δηλαδή κάθε 8 χρόνια πρέπει να πληρώνουμε 900€ για νέο ψυγειοκαταψύκτη (τόσο είχα κοστίσει το 2003 το συγκεκριμένο μοντέλο).
Προσοχή: Δεν είμαι δυσαρεστημένος από την ποιότητα του ψυγείου. Γνωρίζω πολύ καλά ότι τα μηχανήματα μπορεί να χαλάσουν πολύ εύκολα και ότι αυτά είναι μέσα στο πρόγραμμα. Είμαι όμως πολύ δυσαρεστημένος από την αντιμετώπιση της Πίτσος στο service. Θα μπορούσαν να μου στείλουν αμέσως έναν σωστό τεχνικό και όχι έναν γιαλαντζί να μου πει ότι δεν φτιάχνεται να να είχα νέο ψυγείο από την 1η εβδομάδα κιόλας και όχι να είμαι 16 μέρες μέσα στο καλοκαίρι χωρίς ψυγείο. Να μην αναφέρω τα χρήματα που έχω ξοδέψει σε πάγους για να έχω κρύο νερό και σε φαγητό από έξω καθώς δεν μπορώ να έχω τα τρόφιμα μου για να μαγειρεύω με την ησυχία μου (δεν έχω την πολυτέλεια να πηγαίνω στο super market κάθε ημέρα). Τα παραπάνω τα γράφω όχι για να διεκδικήσω κάτι καθώς η εταιρία Pitsos-Bosch-Siemens έχει τελειώσει για εμένα και ήδη έχω παραγγείλει άλλο ψυγείο, φυσικά άλλης εταιρίας. Τα αναφέρω μόνο και μόνο για να γνωρίσει ο κόσμος πως αντιμετωπίζουν οι κύριοι στην Πίτσος τις χαλασμένες συσκευές.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!