(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/site-live-insurance.html)
Οφείλουμε να απαντήσουμε σε όλους τους αναγνώστες του ιστολογίου σας, όσον αφορά την "καταγγελία" που αναρτήσατε ότι δηλαδή στο site της Liveinsurance τιμολογήθηκε (υποννοώντας σκόπιμα) λανθασμένα το πακέτο της Μεικτής Ασφάλειας της ασφαλιστικής εταιρείας "Αιγαίον" στα 199,97 ευρώ ένω η πραγματική τιμή του πακέτου είναι 328 ευρώ, ώστε να «βγάζουμε ξεκούραστα λεφτά»...
Το περιστατικό είναι αληθές και η ιστοσελίδα μας παρουσίαζε το συγκεκριμένο πακέτο καλύψεων, όπως και όλα τα πακέτα της ασφαλιστικής εταιρείας Αιγαίον στη συγκεκριμένη κατηγορία (μικτή), λάνθασμένα.
Η τιμολόγηση στην ιστοσελίδα μας παρέχετε από την μεγαλύτερη εταιρεία συγκριτικής τιμολόγησης ασφαλιστικών πακέτων, την Profia (www.profia.gr) την οποία εμπιστεύονται το μεγαλύτερο ποσοστό ασφαλιστών, πρακτόρων, μεσιτών και ασφαλιστικών εταιρειών. Από ότι μας ενημέρωσαν, το λάθος προέκυψε στην ενημέρωση που έγινε κατά την πρόσφατη αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής της Αιγαίον.
Από λάθος της μηχανογράφησης υπολόγισαν την έκπτωση του bonus malus κατηγορίας 3, δύο φορές στα συγκεκριμένα πακέτα. Η συγκεκριμένη κατηγορία (μικτή) είναι η λιγότερο δημοφιλής σε παραγγελίες, με αποτέλεσμα, δυστυχώς, να διαπιστώσουμε το λάθος μόλις εχθές με την συγκεκριμένη παραγγελία . Το πρόβλημα έχει ήδη αποκατασταθεί από χθές το μεσημέρι, με το που ήρθε στη αντίληψή μας.
Προσπαθούμε και συγκρίνουμε τα τιμολόγια 18 ασφαλιστικών εταιρίων, παρέχοντας πολλή περισσότερη πληροφορία και ανάλυση κόστους και καλύψεων από οποιαδήποτε άλλη πηγή στην Ελλάδα, ώστε να κάνουμε εύκολη την σύκριση και οι καταναλωτές να κερδίζουν μέσα από τον ανταγωνισμό των ασφαλιστικών εταιρίων.
Ταυτόχρονα, όπου μας επιτρέπουν οι ασφαλιστικές εταιρίες παρέχουμε πάντα την μέγιστη των εκπτώσεων στις προμήθειές μας προκειμένου οι τιμές που παρουσιάζουμε να είναι οι πραγματικά χαμηλότερες της αγοράς προς όφελος των χιλιάδων ασφαλιζόμενων που μας έχουν ήδη εμπιστευτεί στους πρώτους 12 μήνες λειτουργίας μας.
Πρέπει επίσεις να τονίσω ότι αναφέρεται σαφώς και στην ιστοσελίδα μας αλλά και στο αναρτημένο από τον αναγνώστη σας δελτίο παραγγελίας, ότι κάθε πελάτης έχει δικαίωμα από την εμπορική μας πολιτική, να ακυρώσει ή να ζητήσει επιστροφή των χρημάτων του εφόσον η τιμή που παρουσιάζουμε δεν είναι έγκυρη, ή για οποιονδήποτε λόγο αυτός επιθυμεί εντός 30 ημερών.
Εχουμε επενδύσει πάνω από 550,000 ευρώ στην προσπάθεια μας να φέρουμε διαφάνεια στην ασφαλιστική αγορά, χτίζοντας μια καινοτόμα μηχανή σύγκρισης και ένα όνομα που οι ασφαλιζόμενοι να εμπιστεύονται ως σύμμαχό τους.
Ναι λοιπόν έγινε λάθος στον υπολογισμό των ασφαλίστρων σε μία από τις τιμολογούμενες εταιρίες. Το αποδεχόμαστε και απολογούμαστε γι αυτό. Και είναι πιθανό να ξαναγίνει λάθος γιατί όποιος προσπαθεί κάνει και λάθη.
Όμως το σχόλιο του αναγνώστη σας «Οι άνθρωποι προφανώς δεν έχουν καμία ιδέα πάνω στο αντικείμενο και κοιτάνε έτσι απλά να βγάζουν ξεκούραστα λεφτά» μας προσβάλλει βαθύτατα. Είναι παντελώς άδικο για την επενδύση και τεράστια προσπάθεια που έχουμε καταβάλλει μια μεγάλη ομάδα νέων επαγγελματιών - να αφήνονται υποννοούμενα για σκοπιμότητα (με ποιό σκοπό άραγε; – αφού το αποτέλεσμα είναι μόνο να χάσουμε πελάτες και αξιοπιστία) και να μηδενίζετε δημοσίως ένα καινοτόμο εγχείρημα με προφανή οφέλη για τους έλληνες καταναλωτές .
Είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση
Με τιμή ,
Παπαντωνόπουλος Σωτήρης
Διευθύνων Σύμβουλος