Ο σκηνοθέτης της σειράς, Θοδωρής
Παπαδουλάκης μιλά για την έκθεση «Το Νησί» αλλά και για τη σειρά που
άλλαξε τον τρόπο που βλέπουν οι Έλληνες τα ελληνικά σίριαλ.
«Η επιτυχία της σειράς οφείλεται στους ανθρώπους που δούλεψαν γι' αυτή... Δεν το λέω εγώ, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι ότι πράγματι το "Νησί" ήταν ένα δείγμα ελληνικής τέχνης. Και αυτό είναι ένα από τα ωραιότερα σχόλια που έχω εισπράξει. Γιατί, πράγματι, ο κόσμος μπορεί να δει τη λεπτομέρεια την οποία βάλαμε σε αυτή τη σειρά. Πιστεύω ότι η τηλεόραση είναι ένα πολύ ωραίο Μέσο αν χρησιμοποιηθεί σωστά. Υπάρχουν απεριόριστες δυνατότητες να χρησιμοποιηθεί καλά αυτό το Μέσο. Είτε για να δείξεις την ιστορία του τόπου, που αυτό με ενδιαφέρει πάρα πολύ, δηλαδή ιστορίες που δεν έχουν ειπωθεί στον σύγχρονο Έλληνα, οπότε επιτελείς ένα εθνικό καθήκον κατά κάποιον τρόπο, να δείξεις στους νεότερους πτυχές της ιστορίας που έχουν καλυφθεί όπως το θέμα της Σπιναλόγκα. Εγώ πιστεύω πως ανάλογη δουλειά μπορεί να γίνει και σε κάτι σύγχρονο. Δεν είναι ανάγκη να είναι εποχής. Το "Νησί" κόστισε γιατί αποφασίστηκε ότι θα γυριστεί εξ ολοκλήρου στην επαρχία και κόστισε επειδή ήταν εποχής. Ηταν πολύ ακριβό πρότζεκτ από την αρχή. Δηλαδή περιλάμβανε 50 ρόλους πρόζα. Μπορεί να γυριστεί και μια σύγχρονη σειρά και να είναι εξίσου όμορφη αισθητικά και καλογραμμένη και νομίζω μπορεί να δημιουργήσει και ανάλογο αντίκτυπο με το "Νησί" στους τηλεθεατές. Για μένα επιτυχία δεν είναι κάτι μεγαλειώδες».», δηλώνει στο Έθνος.
Όσον αφορά την έκθεση: «O επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί μέσα από μια εικονογράφηση σημαντικών στιγμών της σειράς με γιγάντια πόστερ και παράλληλα να παρακολουθεί 10-15 τεράστιες οθόνες TFT, στις οποίες αναλύεται πώς γυρίστηκε η σειρά αλλά και με backstage υλικό. Ο Αντώνης Χαλκιάς έχει φτιάξει μακέτες των δύο σκηνικών, της Σπιναλόγκα και της Πλάκας. Αυτές οι μακέτες είναι πάρα πολύ εντυπωσιακές, σαν κουκλόσπιτα, αλλά με μια προσομοίωση ακριβείας, του πώς ήταν αυτά τα σκηνικά. Επίσης είναι πολύ σημαντική η συμβολή της εταιρείας παραγωγής TVE και του Mega».
«Η επιτυχία της σειράς οφείλεται στους ανθρώπους που δούλεψαν γι' αυτή... Δεν το λέω εγώ, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι ότι πράγματι το "Νησί" ήταν ένα δείγμα ελληνικής τέχνης. Και αυτό είναι ένα από τα ωραιότερα σχόλια που έχω εισπράξει. Γιατί, πράγματι, ο κόσμος μπορεί να δει τη λεπτομέρεια την οποία βάλαμε σε αυτή τη σειρά. Πιστεύω ότι η τηλεόραση είναι ένα πολύ ωραίο Μέσο αν χρησιμοποιηθεί σωστά. Υπάρχουν απεριόριστες δυνατότητες να χρησιμοποιηθεί καλά αυτό το Μέσο. Είτε για να δείξεις την ιστορία του τόπου, που αυτό με ενδιαφέρει πάρα πολύ, δηλαδή ιστορίες που δεν έχουν ειπωθεί στον σύγχρονο Έλληνα, οπότε επιτελείς ένα εθνικό καθήκον κατά κάποιον τρόπο, να δείξεις στους νεότερους πτυχές της ιστορίας που έχουν καλυφθεί όπως το θέμα της Σπιναλόγκα. Εγώ πιστεύω πως ανάλογη δουλειά μπορεί να γίνει και σε κάτι σύγχρονο. Δεν είναι ανάγκη να είναι εποχής. Το "Νησί" κόστισε γιατί αποφασίστηκε ότι θα γυριστεί εξ ολοκλήρου στην επαρχία και κόστισε επειδή ήταν εποχής. Ηταν πολύ ακριβό πρότζεκτ από την αρχή. Δηλαδή περιλάμβανε 50 ρόλους πρόζα. Μπορεί να γυριστεί και μια σύγχρονη σειρά και να είναι εξίσου όμορφη αισθητικά και καλογραμμένη και νομίζω μπορεί να δημιουργήσει και ανάλογο αντίκτυπο με το "Νησί" στους τηλεθεατές. Για μένα επιτυχία δεν είναι κάτι μεγαλειώδες».», δηλώνει στο Έθνος.
Όσον αφορά την έκθεση: «O επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί μέσα από μια εικονογράφηση σημαντικών στιγμών της σειράς με γιγάντια πόστερ και παράλληλα να παρακολουθεί 10-15 τεράστιες οθόνες TFT, στις οποίες αναλύεται πώς γυρίστηκε η σειρά αλλά και με backstage υλικό. Ο Αντώνης Χαλκιάς έχει φτιάξει μακέτες των δύο σκηνικών, της Σπιναλόγκα και της Πλάκας. Αυτές οι μακέτες είναι πάρα πολύ εντυπωσιακές, σαν κουκλόσπιτα, αλλά με μια προσομοίωση ακριβείας, του πώς ήταν αυτά τα σκηνικά. Επίσης είναι πολύ σημαντική η συμβολή της εταιρείας παραγωγής TVE και του Mega».