tromaktiko: «Διψάω για τίτλους» (video)

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

«Διψάω για τίτλους» (video)



Ο Κάιλ Χάινς ήρθε… αγριεμένος στην Ελλάδα. Ο Αμερικανός φόργουορντ/σέντερ του Ολυμπιακού μίλησε στο gazzetta.gr το οποίο βρέθηκε στο «Ελ. Βενιζέλος» και... απάντησε σε όσους μιλούν για το ύψος του.


Ο 25χρονος φόργουορντ μίλησε στην κάμερα του gazzetta.gr, παρουσίασε τον εαυτό του, απάντησε σε όσους τον… κατηγορούν για το ύψος του, ενώ αναφέρθηκε και στον Κειλίν Λούκας και τον Ματ Χάουαρντ, τον οποίο μάλιστα αντιμετώπισε πριν από δύο εβδομάδες.

«Ξέρω πολύ καλά πού έχω έρθει και τι θέλει η ομάδα από εμένα. Γνωρίζω τη νέα οικονομική κατάσταση και το ότι η ομάδα θέλει να κάνει μια νέα αρχή με νεαρούς παίκτες που διψάνε για μπάσκετ και τίτλους. Και εγώ είμαι ένας από αυτούς. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο δυνατό, ώστε η ομάδα να πάρει τίτλους. Είμαι ενθουσιασμένος που είμαι παίκτης του Ολυμπιακού. Μακάρι να πετύχουμε τους στόχους μας. Έχω μιλήσει με τον κόουτς και ξέρω τι ζητάει από εμένα. Θέλω να ξέρουν οι φίλαθλοι πως θα δίνω όλες μου τις δυνάμεις μέσα στο παρκέ».

Ο Κάιλ Χάινς δεν είχε κανένα πρόβλημα να απαντήσει και σε όσους τον «κατηγορούν» για το ύψος του. «Νομίζω πως δεν είναι πρόβλημα αυτό. Έχω συνηθίσει τη θέση και ξέρω καλά να αγωνίζομαι σε αυτή. Το να αντιμετωπίσεις ψηλότερους αντιπάλους μπορείς να το καταφέρεις και με τη δύναμή σου ή με το να πηδάς ψηλότερα από εκείνους. Δεν είναι λοιπόν πρόβλημα το ύψος».

Ο 25χρονος Αμερικανός φόργουορντ/σέντερ ξέρει καλά τι εστί Ολυμπιακός. «Γνωρίζω πως ο ηγέτης μας θα είναι ο Σπανούλης. Πρόκειται για έναν εξαιρετικό παίκτη και γύρω από αυτόν θα χτιστεί η ομάδα. Οπότε θα πρέπει να κάνουμε τα πάντα για εκείνον. Το σύνθημά μας θα είναι ένας για όλους και όλοι για έναν».

Ο πρώην παίκτης της Μπάμπεργκ φάνηκε να είναι ιδιαίτερα ενημερωμένος και για τις μεταγραφικές κινήσεις των Κυπελλούχων Ελλάδος. «Τον Κεϊλίν Λούκας δεν τον γνωρίζω προσωπικά, αλλά ξέρω πως είναι εξαιρετικός παίκτης με πολύ καλές χρονιές στο κολέγιο», ήταν το σχόλιο του Κάιλ Χάινς, ο οποίος στη συνέχεια αναφέρθηκε στον Ματ Χάουαρντ και αποκάλυψε πως «είχα την ευκαιρία να τον αντιμετωπίσω πριν από δύο εβδομάδες σε ένα καμπ στο Σαν Αντόνιο. Είναι δυνατός παίκτης, ο οποίος παίζει κοντά στο καλάθι και έχει έφεση στο ριμπάουντ και στο σκοράρισμα».

Το 48ωρο του Χάινς στην Ελλάδα

Ο Κάιλ Χάινς έφτασε λοιπόν το πρωί της Πέμπτης στο «Ελ. Βενιζέλος» με πτήση της «Delta» από τη Φιλαδέλφια. Οι άνθρωποι του Ολυμπιακού τον… παρέλαβαν και τώρα ο Αμερικανός περνάει από ιατρικές εξετάσεις. Στη συνέχεια θα διευθετήσει κάποιες λεπτομέρειες που έχουν να κάνουν με την παραμονή του στην Ελλάδα, θα ενημερωθεί για το πρόγραμμα της προετοιμασίας, θα ξεναγηθεί, εάν προλάβει, στην Αθήνα και το Σάββατο θα αναχωρήσει για τις Ηνωμένες Πολιτείες.

http://www.gazzetta.gr/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!