tromaktiko: Πρόβλημα με τη Vodafone...

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Πρόβλημα με τη Vodafone...



Στις 26 Ιουνίου παρέδωσα για σέρβις μια συσκευή BLACKBERRY με πρόβλημα στο λογισμικό (error 523 reset),στο κατάστημα του Κορυδαλλού (Ταξιαρχών)
Κατά την παραλαβή η υπάλληλος μου ζήτησε να βγάλω την μπαταρία και την κάρτα sim προσωπικά και κατόπιν την παρέλαβε αφού την εξέτασε..Η συσκευή δεν είχε γρατζουνιές και χτυπήματα και δεν αναγράφηκαν τίποτα από αυτά στο δελτίο παράδοσης..Να αναφέρω ότι στο δελτίο παράδοσης στους όρους στη παράγραφο 4 αναφέρεται ότι θα έπρεπε να είχαν αναγραφεί τυχόν γρατζουνιές και χτυπήματα ..ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ_ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΗΚΑΝ..

Μετά από λίγο καιρό με ενημέρωσαν τηλεφωνικά ότι πολιτική της Vodafone είναι να μην «ανοίγει» τα blackberry και να τα αντικαταστεί.με καινούργια..ΚΟΣΤΟΣ 130 ευρώ…(να φεύγει και το stock)

Τους εξήγησα ότι η βλάβη δεν απαιτεί άνοιγμα της συσκευής παρά μόνο αναβάθμιση λογισμικού.(σύνηθες φαινόμενο το error 523 στις συγκεκριμένες συσκευές..Βλέπε internet)

Ήταν ανένδοτοι .Τους θύμισα ότι η συσκευή ήταν μέσα στην εγγύηση και μετά από αναμονή με ενημέρωσαν ότι η εγγύηση δεν με καλύπτει διότι η συσκευή έχει χτυπήματα..Σε ανταλλαγή εμαίλ και αφού μου έστειλαν φωτογραφικό υλικό που δείχνει ένα χτύπημα τους έστειλα εμαίλ αμφισβήτησης…ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΧΤΥΠΗΜΑ,ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΒΛΑΒΗΣ…

Τηλεφωνικά πάλι με ενημέρωσαν ότι η αμφισβήτηση μου δεν έγινε δεκτή…Τους ζήτησα να μου στείλουν εμαίλ που να αναφέρουν τους λόγους πού απέρριψαν την αμφισβήτηση έτσι ώστε να έχω κάποιο απτό στοιχείο στα χέρια μου….ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ….Προφανώς δεν επιθυμούν οι πελάτες τους να έχουν στα χέρια τους στοιχεία αν θελήσουν να κινηθούν νομικά.

Το κατάστημα που είχα παραδώσει την συσκευή εντωμεταξύ μετακόμισε και μετά από συνομιλία με υπάλληλο του σήμερα 26/7 είναι άγνωστο πότε θα ανοίξει….Πήρα πάλι τηλέφωνο τα κεντρικά και ζήτησα η συσκευή να επιστρέψει ανεπισκεύαστη σε άλλο κατάστημα ώστε να την παραλάβω(η να μην την παραλάβω αν δώ ότι έχει χτυπήματα και να κινηθώ νομικά)…Μου αρνήθηκαν και μου είπαν να περιμένω πότε θα ανοίξει το αρχικό κατάστημα…Είμαι δηλαδή έναν μήνα χωρίς την συσκευή μου αλλά τα πάγια καλούμαι να τα πληρώνω κανονικά…

Και το κερασάκι…….

Από αντίδραση θέλησα να μειώσω τα πάγια σε μια από τις 3 γραμμές που διατηρώ…Είχα ρωτήσει σχετικά μια βδομάδα πρίν και κάτι τέτοιο γινόταν χωρίς καμιά επιβάρυνση,εφόσον δεν είχα δεσμεύσεις τέτοιου τύπου στην σύμβαση.

Η απάντηση της υπαλλήλου ήταν ότι η τακτική της εταιρείας άλλαξε μέσα στην βδομάδα και θα πρέπει να πληρώσω μέρος από επιδότηση συσκευής που είχα κανεί…3 μήνες πρίν..

Δηλαδή τρείς μήνες πρίν έκανα μια σύμβαση και μονομερώς χωρίς ενημέρωση άλλαξαν τους όρους προς το συμφέρον τους…με αναδρομική ισχύ…

Τι περιμένεις από μια εταιρεία που κατάφερε να διαγράψει τα υπέρογκα πρόστιμα λόγω υποκλοπών πρόσφατα και συγχρόνως να μην βγεί κουβέντα στα ΜΜΕ σχετικά…

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!