tromaktiko: Σχετικά με "Απάντηση στο «Θρασύτατοι στο YaBanaki»

Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Σχετικά με "Απάντηση στο «Θρασύτατοι στο YaBanaki»



O κύριος που απάντησε στο σχετικό θέμα "Θρασύτατοι στο YaBanaki" ναι μεν από τη μία πλευρά έχει δίκιο, αλλά από την άλλη αν κάποιος...
πηγαίνει για πρώτη φορά και δεν γνωρίζει τις τιμές, την πατάει εύκολα (όπως εγώ).

Ισως αν γνώριζα τι κατάσταση επικρατεί εκεί δεν θα πάταγα το πόδι μου. Το γεγονός όμως ότι κάποιος ξεκινά από το κέντρο της Αθήνας (και όχι με αυτοκίνητο) για να πάει στη Βάρκιζα και καλείται να κουβαλήσει όλο το σπίτι του μαζί για μία βουτιά, το θεωρώ υπερβολικό.

Αν θα πρέπει να πάρω μαζί μου ομπρέλα, καφέδες και άλλα συναφή για μία τόσο μακρινή απόσταση, τότε καλύτερα να γεμίσω τη μπανιέρα μου, να κολλήσω στα πλακάκια μία αφίσα από τις Μαλδίβες και να το παίζω VIP.

Οντως υπάρχουν free παραλίες, αλλά αν κάποιος δεν είναι σε θέση να κάνει ολόκληρη "μετακόμιση", τότε το πράγμα κύριέ μου αλλάζει.

Τέλος, σε ό,τι αφορά για το γεγονός ότι παρά τον χαμό που γίνεται γύρω μας εσείς δεν γνωρίζετε κρίση, τότε παίρνουμε διαφορετικούς μισθούς!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!