tromaktiko: Σχετικά με παραλία YaBanaki

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Σχετικά με παραλία YaBanaki



Δεν μπορω να καταλαβω τη δυσαρεσκεια του φιλου. Εάν ειναι η μοναδικη παραλια να παω οκ έχεις δίκιο.
Αλλα επειδή δεν ειναι η μοναδικη τοτε μην φωναζεις. Θα μου πεις ιδιωτικη παραλια δεν θα επρεπε να υπαρχει.οκ και εμείς τι κάνουμε, να την κανουμε δημοσια? Πολύ απλα δεν παμε. Εάν πεσει η κινηση τοτε θα την ξηλώσει την παράγκα. Εγώ προσωπικα και καρεκλιτσα αγορασα και ψυγειακι εχω λογω παιδιών, και μια χαρα τζαμπα μου βγαινει το μπανιο μου με την ομπρελιτσα μου και ολα τα κομφορ.Οπότε μην κλεγομαστε. Εάν θελουμε να παμε στις ιν παραλίες να το παιζουμε μούρες, θα εχουμε αυτα τα προβλήματα. Μην πατε λοιπον... να δειτε πως και οι τιμές πεφτουν και πως κλεινουν οι παράγκες.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!