tromaktiko: Σχετικά με τον 18χρονο που θα σπουδάσει στο εξωτερικό

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

Σχετικά με τον 18χρονο που θα σπουδάσει στο εξωτερικό



Φίλε μου ως ένα μέρος σου δίνω δίκαιο . Σου υπενθυμίζω απλά ότι οι τελευταίοι τέσσερις πρωθυπουργοί της χώρας μας (γ.α.π. -Καραμανλής-Σημίτης-Ανδρέας ), σπούδασαν σε ξένα πανεπιστήμια ήρθανε στη χώρα μας διεκδικώντας την ψήφο μας και μας κυβέρνησαν και ακόμη μας κυβερνούν. Ακόμη και ο Σαμάρας ήταν συμφοιτητής του Γιώργου στο ίδιο πανεπιστήμιο! Το θέμα είναι ότι αυτοί οι πολίτικοι και πολλοί άλλοι όμοιοι τους δεν θέλησαν να φτιάξουν παιδεία και πανεπιστήμια σαν κι αυτά που σπούδασαν. Κι αυτό είναι το κακό! Είμαι σχεδόν 40 χρόνων και πριν δυο χρόνια με κατατακτήριες πέρασα σε σχόλη του ΑΠΘ. Είναι ένα απλό εξεταστικό κέντρο που σε καμία περίπτωση δεν θα έστελνα τα παιδιά μου να φοιτήσουν σε αυτό. Βρίζεις τα πανεπιστήμια τα ξένα (των βόρειων γειτονιών μας), λυπάμαι που το λέω άλλα δεν βλέπω κάποια διαφορά με τα δικά μας! Και φυσικά συμφωνώ μαζί σου σε κάτι .........αλλά με άλλο τρόπο! Ναι τα παιδιά που φεύγουν έξω για να σπουδάσουν ....... να μη γυρίζουν πίσω! Να βρουν δουλειά εκεί να βιώσουν μια αξιοκρατία και μια κοινωνική δικαιοσύνη ,αγαθά τα οποία κράτη σαν την Αμερική, την Αγγλία, τη Γαλλία και την Ολλανδία, τα διαθέτουν σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από  εμάς. Εύχομαι να βγω ψεύτης αλλά κι εγώ τα παιδιά μου με αυτές τις συνθήκες έξω θα τα στείλω κι ας είμαι δυο μήνες απλήρωτος...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!