της οικονομικής ανασφάλειας, δημιουργώντας μεγάλη πίεση στους προορισμούς που δούλευαν με τον εσωτερικό τουρισμό, όπως τα νησιά του Βορείου Αιγαίου.
Ας σημειωθεί ότι οι τρεις βδομάδες της απεργίας των ταξί, με όλα τα παρεπόμενα, έριξαν κατά 20% το ρυθμό των κρατήσεων και μέσα σε 20 μέρες «χάθηκαν » περί τις 250.000 με 300.000 κρατήσεις (από τα μέσα Αυγούστου μέχρι τον Οκτώβριο).
Ακριβώς για το λόγο αυτό συνεχίζονται οι προσφορές και οι εκπτώσεις στα πακέτα, καθώς προσπαθούμε να κερδίσουμε ότι χάσαμε σε κρατήσεις τις μέρες της απεργίας, αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Ανδρέας Ανδρεάδης, πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και υπογραμμίζει: Όμως ο μόνος τρόπος για να το πετύχουμε είναι οι καλύτερες τιμές. Το καλό είναι ότι η αντίδραση είναι θετική και υπάρχει εικόνα βελτίωσης στο ρυθμό των κρατήσεων.
Όμως οι κινητοποιήσεις των ταξί «κτύπησαν» το πιο ευαίσθητο κομμάτι του ελληνικού τουρισμού την κρουαζιέρα. Και με δεδομένο ότι διανύουμε την περίοδο που προγραμματίζονται τα δρομολόγια του 2012, οι εκπρόσωποι των μεγάλων εταιρειών κρουαζιέρας εξέφρασαν τις έντονες αμφιβολίες τους κατά πόσο η Ελλάδα μπορεί να υποστηρίξει το συγκεκριμένο προϊόν και να διευκολύνει τους επισκέπτες.
Όπως αναφέρει ο κ. Ανδρεάδης η επιδείνωση του παγκόσμιου κλίματος θα σημάνει πολλά και τον ελληνικό τουρισμό. Και για αυτό ακριβώς θα πρέπει η Ελλάδα να μην καθυστερήσει άλλο τη δημιουργία της εταιρείας μάρκετινγκ, που θα βοηθήσει στη διείσδυση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος κυρίως στις νέες αγορές.
Χρειαζόμαστε ένα brand name, λέει ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, όμως αντί να χρησιμοποιούμε σύγχρονα εργαλεία για την προώθηση του τουρισμού μας καθυστερούμε και θα το πληρώσουμε.
Και σημειώνει με έμφαση πως «ο τουρισμός δεν έχει κομματικό χρώμα. Είναι Ελλάδα. Και καλό θα είναι για όλους μας οι μεταρρυθμίσεις να προχωρήσουν γρήγορα».
Πηγή:www.capital.gr