tromaktiko: Η ανεργία δεν χτυπά μόνο τους κάτω των 30

Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Η ανεργία δεν χτυπά μόνο τους κάτω των 30



Επειδή πολύς ντόρος γίνεται για την ανεργία στους νέους έχει ποτέ αναρωτηθεί κανείς τι γίνεται και σε ηλικίες άνω των 40. Είμαι λοιπόν 49 χρονών έχω χάσει την δουλειά μου πριν 1,5 χρόνο και δεν μπορώ να βρώ τίποτε και πουθενά. Το ταμείο ανεργίας έχει λήξει έχω πίσω μου οικογένεια και η κατάσταση που βιώνω είναι δραματική. Πόσοι άραγε σαν και μένα υπάρχουν; Σίγουρα εκατοντάδες χιλιάδες. Ομως όλοι λένε για τη νέα γενιά. Μεγάλο πρόβλημα η ανεργία για τους νέους σίγουρα αλλά για τις μεγαλύτερες γενιές ακόμα μεγαλύτερο. Τουλάχιστον κάποιοι απο τους νεότερους δεν έχουν προλάβει να κάνουν οικογένεια. Εγώ όμως τι να πω στο παιδί μου που θα πρέπει να πάει σχολείο; Δεν έχω να σου πάρω τσάντα τετράδια μολύβια,δεν έχω να σου πάρω ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια,δεν έχω,δεν έχω,δεν έχω. Πως μας κατάντησαν έτσι αυτοί οι αλήτες που μας κυβερνούν; Πως απαιτούν να μη τους γιουχάρει ο κόσμος και να μη τους γιαουρτώνει όπου τους βρεί; Πόσο ακόμα θα τους ανέχεται; Οι άλλοι φύγανε από τους υπονόμους,αυτοί δεν ξέρω από που θα φύγουνε. Η ώρα τους πλησιάζει.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!