1) από ΑΣΕΠ 2)από 24μηνο 3)ειδικές κατηγορίες:
α) γονέων περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν,
β) εκπαιδευτικών με ποσοστό μόνιμης αναπηρίας 67% και άνω, που συμπληρώνουν τουλάχιστον δώδεκα (12) μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού,
γ) εκπαιδευτικών γονέων τέκνων με ποσοστό μόνιμης αναπηρίας 67% και άνω, που συμπληρώνουν τουλάχιστον δώδεκα (12) μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού και
δ) ιδιωτικών εκπαιδευτικών που εμπίπτουν στην παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν. 3194/2003 .
α) γονέων περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν,
β) εκπαιδευτικών με ποσοστό μόνιμης αναπηρίας 67% και άνω, που συμπληρώνουν τουλάχιστον δώδεκα (12) μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού,
γ) εκπαιδευτικών γονέων τέκνων με ποσοστό μόνιμης αναπηρίας 67% και άνω, που συμπληρώνουν τουλάχιστον δώδεκα (12) μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού και
δ) ιδιωτικών εκπαιδευτικών που εμπίπτουν στην παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν. 3194/2003 .
(Πηγή: http://www.alfavita.gr/artro.php?id=41698)
Επομένως θα υπάρξει παράταση της μεταβατικής περιόδου;
Μέχρι ποτέ; Μέχρι Το 2015 που ισχύει για τις ειδικές κατηγορίες 24μηνου και 30μηνου-που βγαίνουν επί ποσόστωση κενών οργανικών θέσεων;
Πως καλούν το 60% μέσω ΑΣΕΠ και αγνούν το 40% πινάκων προϋπηρεσίας;
Αγνοεί το ΥΠΔΒΜΘ τους ίδιους του τους νόμους; Τι θα γίνει με τους κλάδους των τεχνικών ειδικοτήτων και των ξένων γλωσσών που οι αδιόριστοι διοριστέοι των ν. 4Π και 5Π /2008 ξεπερνούν το 45% ;; Για ποιο λόγο δεν κατοχυρώνονται ονομαστικά οι θέσεις διορισμού των ν.4Π και 5Π/2008 αλλά «παγώνουν» οι πίνακες μόνο ως προς την προϋπηρεσία και όχι και την παιδαγωγική επιμόρφωση;
Πως εντέλει προσμετρείται η προϋπηρεσία σε ιδιωτικά σχολεία 2 χρονών.. όταν τεχνολόγοι εκπαιδευτικοί έχουμε 34μηνες και πλέον (σχεδόν δεκαετή προϋπηρεσία και σε δυσπρόσιτες περιοχές) έχοντας και παιδαγωγική επιμόρφωση και κατοχυρωμένοι από νόμους του ΥΠΔΒΜΘ του 2008 ακόμα αδιόριστοι;;; Δε σέβεται το ΥΠΔΒΜΘ τους ίδιους του τους νόμους;; Επαναλαμβάνει τα λάθη άλλων κυβερνήσεων που κατηγορούσε για αναξιοκρατία; Ως πότε θα κάνει 19 διορισμούς στον ευρύτερο τεχνικό τομέα, θα καλεί αναπληρωτές 492 (μιλάω για πέρυσι-χωρίς τις φετινές αναμενόμενες συνταξιοδοτήσεις) και θα επιμενει για έκτακτα/λειτουργικά κενά θέσεων.; Παρακρατήσαν τα χρήματα για τον διορισμό κάποιων δεκάδων τεχνολόγων καθηγητών, ξένων γλωσσών κ.α. από τον προϋπολογισμό του 2009 για το διορισμό μας και πάλι -3η χρονιά πλέον- μας εμπαίζουν; Έως πότε πια;; Ντροπή.. που τα ΕΠΑ.Λ. κατέχουν μόλις 38% μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και κάποιοι διατυμπανίζουν πως βελτιώνουν την τεχνική εκπάιδευση- ειδικά σε τέτοιες οικονομικά δυσχερείς περιόδους που θα έπρεπε να στρέψουν το μέσο μαθητή στην εκμάθηση μιας τέχνης.
Ντροπή.. να μας αφουγκράζονται οι μαθητές σε θέματα αξιών, ήθους, σεβασμού και αξιοπιστίας όταν ο χώρος καθαυτός αγνοεί παντελώς το νόημά τους.. αν όχι σκοπίμως το διαστρεβλώνει.
Πραγματικά λυπάμαι.
Επομένως θα υπάρξει παράταση της μεταβατικής περιόδου;
Μέχρι ποτέ; Μέχρι Το 2015 που ισχύει για τις ειδικές κατηγορίες 24μηνου και 30μηνου-που βγαίνουν επί ποσόστωση κενών οργανικών θέσεων;
Πως καλούν το 60% μέσω ΑΣΕΠ και αγνούν το 40% πινάκων προϋπηρεσίας;
Αγνοεί το ΥΠΔΒΜΘ τους ίδιους του τους νόμους; Τι θα γίνει με τους κλάδους των τεχνικών ειδικοτήτων και των ξένων γλωσσών που οι αδιόριστοι διοριστέοι των ν. 4Π και 5Π /2008 ξεπερνούν το 45% ;; Για ποιο λόγο δεν κατοχυρώνονται ονομαστικά οι θέσεις διορισμού των ν.4Π και 5Π/2008 αλλά «παγώνουν» οι πίνακες μόνο ως προς την προϋπηρεσία και όχι και την παιδαγωγική επιμόρφωση;
Πως εντέλει προσμετρείται η προϋπηρεσία σε ιδιωτικά σχολεία 2 χρονών.. όταν τεχνολόγοι εκπαιδευτικοί έχουμε 34μηνες και πλέον (σχεδόν δεκαετή προϋπηρεσία και σε δυσπρόσιτες περιοχές) έχοντας και παιδαγωγική επιμόρφωση και κατοχυρωμένοι από νόμους του ΥΠΔΒΜΘ του 2008 ακόμα αδιόριστοι;;; Δε σέβεται το ΥΠΔΒΜΘ τους ίδιους του τους νόμους;; Επαναλαμβάνει τα λάθη άλλων κυβερνήσεων που κατηγορούσε για αναξιοκρατία; Ως πότε θα κάνει 19 διορισμούς στον ευρύτερο τεχνικό τομέα, θα καλεί αναπληρωτές 492 (μιλάω για πέρυσι-χωρίς τις φετινές αναμενόμενες συνταξιοδοτήσεις) και θα επιμενει για έκτακτα/λειτουργικά κενά θέσεων.; Παρακρατήσαν τα χρήματα για τον διορισμό κάποιων δεκάδων τεχνολόγων καθηγητών, ξένων γλωσσών κ.α. από τον προϋπολογισμό του 2009 για το διορισμό μας και πάλι -3η χρονιά πλέον- μας εμπαίζουν; Έως πότε πια;; Ντροπή.. που τα ΕΠΑ.Λ. κατέχουν μόλις 38% μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και κάποιοι διατυμπανίζουν πως βελτιώνουν την τεχνική εκπάιδευση- ειδικά σε τέτοιες οικονομικά δυσχερείς περιόδους που θα έπρεπε να στρέψουν το μέσο μαθητή στην εκμάθηση μιας τέχνης.
Ντροπή.. να μας αφουγκράζονται οι μαθητές σε θέματα αξιών, ήθους, σεβασμού και αξιοπιστίας όταν ο χώρος καθαυτός αγνοεί παντελώς το νόημά τους.. αν όχι σκοπίμως το διαστρεβλώνει.
Πραγματικά λυπάμαι.
Αναγνώστρια