tromaktiko: Aπάντηση : Αγανάκτηση με λεωφορείο ΟΑΣΑ, γραμμή 719

Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Aπάντηση : Αγανάκτηση με λεωφορείο ΟΑΣΑ, γραμμή 719



Δυστυχώς είσαι τόσο προκατελειμένος που δεν καταλαβαίνεις. Έχεις φτιάξει μια εικόνα στο μυαλό σου με τον οδηγό να κααάθεται και να κάνει ότι του καπνίσει. (αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/08/719_2861.html)
Οι ευθύνες υπάρχουν και ανήκουν στους υπεύθυνους (για αυτό λέγονται "υπεύθυνοι) ή ανευθυνο-υπεύθυνους όπως τους λέω εγώ. Αυτοί σχεδιάζουν και δρομολογούν. Ο οδηγός απλά εκτελεί. Εγώ (μια και σε εμένα απευθύνεσαι) όντως είμαι οδηγός (για αυτό και υπέγραψα ως Σύνδεσμος Οδηγών) έχω στοιχεία που αποδεικνύουν το πως και πόσο εργάζομαι. Δεν  έχω ούτε να φοβηθώ ούτε να κρύψω τίποτα. Το μεροκάματο μου το δουλεύω και με το παραπάνω. Όπως έχω ξαναπεί όποιος θέλει είναι ευπρόσδεκτος να έρθει και να δει πως είναι το 8ωρο του οδηγού. 
 
Σύνδεσμος Οδηγών
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!