tromaktiko: Απάντηση από την Aegean Power στο «Ρεύμα από Aegean Power»

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Απάντηση από την Aegean Power στο «Ρεύμα από Aegean Power»



Σε απάντηση της από 29 Αυγούστου ανάρτησης με θέμα τη διακοπή ρεύματος σε πελάτη μας, θέλουμε να γνωστοποιήσουμε ότι:
Η εταιρία μας, σε περίπτωση ληξιπρόθεσμων οφειλών, ενημερώνει τον εκάστοτε πελάτη μέσω τηλεφωνικής κλήσης και γραπτού μηνύματος (SMS), στα τηλέφωνα επικοινωνίας που έχει δηλώσει στη Σύμβαση Παροχής Ηλεκτρικού Ρεύματος. Παρά την επικοινωνία και εφόσον ο πελάτης έχει 3 διαδοχικούς ανεξόφλητους λογαριασμούς τότε η εταιρία μας ακολουθεί την διαδικασία διακοπής που προβλέπεται από τον Κώδικα Προμήθειας.

Οι διακοπές και επανασυνδέσεις παροχής ηλεκτρικού ρεύματος δεν πραγματοποιούνται από την Αegean Power, αλλά από τον Διαχειριστή του Δικτύου (ΔΕΗ Δίκτυο), όπως προβλέπεται κανονιστικά και από τον Κώδικα Διαχείρισης Συστήματος & Συναλλαγών Ηλεκτρικής Ενέργειας, καθώς και το Εγχειρίδιο Διαχείρισης Μετρήσεων & Περιοδικής Εκκαθάρισης (άρθρο 9, 10 και 12).

Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η τήρηση όλων των προβλεπόμενων διαδικασιών πριν την διακοπή ηλεκτροδότησης, ώστε σε καμία περίπτωση να μην είναι αυτή αναίτια από την πλευρά της Aegean Power.

Από το 2008 έως σήμερα, η ελληνική ιδιωτική εταιρεία προμήθειας και εμπορίας ηλεκτρικού ρεύματος Aegean Power προσφέρει σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις ολοκληρωμένες, ποιοτικές και ανταγωνιστικές ενεργειακές λύσεις εξοικονομώντας τους πάνω από 24,000,000€ σε σχέση με τα ρυθμιζόμενα τιμολόγια (περίοδος 2010 – 2011). Το επιστέγασμα της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της εταιρίας μας, αποτελεί η εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν περισσότεροι από 100,000 επιχειρηματικοί και οικιακοί πελάτες σήμερα, αριθμός που καθημερινά αυξάνεται.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!