tromaktiko: Απαράδεκτος ξενοδόχος...

Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Απαράδεκτος ξενοδόχος...



Φτάσαμε στη Σκόπελο για διακοπές 7 ημερών. Ολα ξεκίνησαν απο τη μέρα που πήραμε τηλέφωνο να ...ρωτήσουμε και να κλεισουμε το δωματιο στη περιοχη Σταφυλου στα ενοικιαζομενα δωματια Ολυμπιον. Ενω ζητησουμε περετερω διευκρινησεις για τις παροχες και την τοποθεσια του δωματιου ο ιδιοκτητης του καταλυματος με διεκοψε αποτομα λεγοντας μου : "Εγω μιλαω τωρα. θα μου βαλεις τα μισα λεφτα στον ταδε λογαριασμο στην τραπεζα". Αφου κλεισαμε ενα δωματιο και φτασαμε ο ιδιοκτητης ηταν ακρως παρεμβατικος. Μπαινόβγαινε στο δωματιο καθημερινα και οτι τον ενοχλουσε το άλλαζε. Ακομα και το εξωτερικο φως της πορτας που αφηναμε ανοιχτο το βραδυ προκειμενου οταν γυριζουμε να βλεπουμε και για να μην πατησουμε κανεναν αρουραιο καθως εκανε το περασμα του μολις το προηγουμενο βραδυ στα καγκελα της βεραντας μας, το εκλεινε επειμονα καθε βραδυ. Οταν τελικα τον ρωτησα με ευγενικο τροπο αν υπαρχει λογος που το κανει αυτο το βραδυ αρχισε να απειλει και να μιλαει με αναρμοστο τρόπο. Του εξηγησα το λογο που εμεις αφηναμε το φως ανοιχτο και με ειρωνικο υφος αρχισε να φωναζει "καλα καλα σας ξερω εγω, ειμαι πολλα χρονια εδω που κανω αυτη τη δουλεια, θα αθετησω τη συμφωνια μας (προφανως θα μας πεταγε εξω απο το δωματιο), θα σου κανω αναφορα ( πραγματικα που και γιατι δεν ξερω), εμενα δε μου εχει κανει παρατηρηση κανενας οχι εσυ που εισαι τοσο μικρη, "εισαι αγενής" φωναζε. Μου ελεγε δε σου φτανουν τα φωτα που εχω στον κηπο(που επειδη το παρατηρησα εκλειναν στις 2:10πμ) και ενω παλι του εξηγησα οτι τα φωτα κλεινουν αυτοματα καποια στιγμη μου ειπε αρχικα οτι κλεινουν στις 5:30 μετα στις 4 και μετα στις 3 και με ειρωνικο υφος μου λεει οτι να το κοιταξουμε σημερα και αν αυτα κλεισουν την ωρα που ελεγα εγω θα πληρωνα τα μισα και αν ειχε δικιο αυτος να του πληρωνα τα διπλα. Μου εφερε και σαν παραδειγμα εναν αλλον ιδιοκτητη ενοικιαζομενων δωματιων που τους αφηνει μονο ενα φως και αμα του πουν κατι τους βριζει. Επισης μου λεει οτι θελει να κανει οικονομια στη τσεπη του και στο κρατος. Τελος μας ειπε αντε να φυγουμε αυριο να ησυχασουν( απο τι κανεις δε ξερει).Αυτα ειναι μερικα απο ολα οσα ειπε. Οταν οι τουριστες δε θα ερχονται ομως θα παρακαλανε και ειναι αξιοι να το παθουν.

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!