-Φέτος έκαναν αίτηση συνταξιοδότησηςπερίπου 12.000 εκπαιδευτικοί και οι μόνιμοι διορισμοί δεν θα ξεπεράσουν τους 600.Συνολικά, οι οργανικές θέσεις που εκ των πραγμάτων καταργούνται μέσα σε μια διετία ξεπερνούν τις 20.000.
Οι μειώσεις στους μόνιμους διορισμούς και η μείωση κατά 50% των προσλήψεων αναπληρωτών είναι ένας κρίκος στην αλυσίδα των περικοπών που αφορούν την εκπαίδευση καθώς έχουν προηγηθεί οι προσλήψεις ωρομισθίων εκπαιδευτικών με 4 ώρες την εβδομάδα, οι μειώσεις στους μισθούς των μόνιμων εκπαιδευτικών, η μείωση κατά 50%στα κονδύλια για τις λειτουργικές δαπάνεςτων σχολείων και το κλείσιμο, μέσω των συγχωνεύσεων, εκατοντάδων σχολείων.
Είναι λοιπόν σαφές και ξεκάθαρο από τα στοιχεία και τις εξελίξεις στο χώρο της παιδείαςκαι ειδικότερα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ότι το υπουργείο παιδείας έχει ως βασικό στόχο την διάλυση του εκπαιδευτικού συστήματος στην βάση του καθώς οι προωθούμενες αλλαγές μεταλλάσουν τόσο την οργανωτική δομή, όσο και την κουλτούρα των σχολείων.
Αντί να προσαρμοστεί το παιδαγωγικό μοντέλο του παρελθόντος στις ανάγκες της εποχής για να αντιμετωπίσει το μέλλον, το νέο εκπαιδευτικό πρότυπο προσαρμόζει τους μαθητές στις ανάγκες της οικονομίας που θέλουν την Ελλάδα να αυξάνει τις δαπάνες για πληρωμή τόκων.
Συνεπώς, το εκπαιδευτικό πλαίσιο που προωθούν καταργεί στην πράξη την «Δημόσιαπαιδεία για όλους», προάγει την ημιμάθεια, δεν προωθεί την ισότητα των ευκαιριώνστην εκπαίδευση, καταργεί έναν πυρήνα βασικών θεμελιωδών αξιών, o ρόλος του εκπαιδευτικού μετατοπίζεται στο ρόλο του διαχειριστή της τάξης και γενικότεραδημιουργεί προϋποθέσεις για συστημική αλλαγή που μελλοντικά θα επηρεάσει προς το χειρότερο την συλλογική νοημοσύνη του τόπου μας.
neoinileias.blogspot.com
Αντί να προσαρμοστεί το παιδαγωγικό μοντέλο του παρελθόντος στις ανάγκες της εποχής για να αντιμετωπίσει το μέλλον, το νέο εκπαιδευτικό πρότυπο προσαρμόζει τους μαθητές στις ανάγκες της οικονομίας που θέλουν την Ελλάδα να αυξάνει τις δαπάνες για πληρωμή τόκων.
Συνεπώς, το εκπαιδευτικό πλαίσιο που προωθούν καταργεί στην πράξη την «Δημόσιαπαιδεία για όλους», προάγει την ημιμάθεια, δεν προωθεί την ισότητα των ευκαιριώνστην εκπαίδευση, καταργεί έναν πυρήνα βασικών θεμελιωδών αξιών, o ρόλος του εκπαιδευτικού μετατοπίζεται στο ρόλο του διαχειριστή της τάξης και γενικότεραδημιουργεί προϋποθέσεις για συστημική αλλαγή που μελλοντικά θα επηρεάσει προς το χειρότερο την συλλογική νοημοσύνη του τόπου μας.
neoinileias.blogspot.com