Και τώρα σε ποιόν πρέπει να απευθυνθώ για να ζητήσω τα "ρέστα" μου ;
Στη μαμά μου που δεν μου έκανε άλλα αδελφάκια για να είμαστε πολύτεκνοι (γιατί ο μπαμπάς μου έχει πεθάνει) ή στο κωλοκράτος που ανέχεται τέτοιες περιπτώσεις ;
Το 1984 έχασα τη Πάντειο για 2 μόρια και την ΑΣΟΕΕ για 7 μόρια.
Μπήκα όμως στο ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ και εκεί πραγματικά έμαθα οικονομικά και τα οποία με βοήθησαν τόσο έτσι ώστε μετά στο ΑΕΙ ,το μεταπτυχιακό να μου φαίνεται παιγχνιδάκι.
Αλλά αναρωτιέμαι γιατί να ταλαιπωρηθώ στη ζωή μου με μέσο όρο 16.4 το 1984 ενώ το 2011 εισάγoνται φοιτητές πολύτεκνοι με 2.4 !!!!!
Αισθάνομαι μια πικρία που όμως εξαφανίζεται όταν σκέφτομαι τα 23 ακίνητα που μου άφησαν οι γονείς μου και έτσι ως μοναχοπαίδι εισοδηματίας με μεταπτυχιακό παρακαλώ, απολαμβάνω περισσότερα από τους άνεργους και φοιτητές πολύτεκνους της χώρας μας !!!
Πικρόχολο σχόλιο θα μου πείτε μερικοί από εσάς αλλά είναι η αλήθεια και φυσικά έχοντας επίγνωση της κατάστασης διασκεδάζω το γεγονός των "τούβλων" αλλά μελών πολύτεκνων οικογενειών που πανηγυρικά εισήχθησαν εις τα ανώτατα και ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας μας.
Τελικά θα έπρεπε μετά τη λέξη ιδρύματα να προστεθεί και η λέξη "τούβλων πολυτέκνων" και έτσι το γνωστό ΑΕΙ να μετατραπεί σε Α Ε Ι Τ Π .
Θα μου πείτε τώρα ότι έτσι και αλλιώς είτε βγάζει κανείς πανεπιστήμιο είτε όχι στην ελλάδα είναι ένα και το αυτό (μάλιστα αυτοί που έχουν τελειώσει νηπιαγωγείο,δημοτικό,γυμνάσιο) και στη καλύτερη των περιπτώσεων λύκειο βγάζουν περισσότερα χρήματα από εμάς τους (παρα)μορφωμένους αλλά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις.
Ωραία....., αυτοί κάνουν παιδιά πολλά για να μπαίνουν στο δημόσιο ,να εισάγονται στα ΑΤΕΙ και ΑΕΙ της χώρας με σχεδόν 0 βαθμούς και να παίρνουν τις δουλείες άλλων μέσω ΑΣΕΠ και όχι μόνο.
Φοβερή χώρα...δε βρίσκετε ;
Μάλιστα σκέφτομαι να ανοίξω και έναν οίκο ανοχής στο παιδί μου το οποίο θα ακολουθήσει(εύχομαι πως όχι) το οικονομολογικό επάγγελμα του πατερούλη του (δηλαδή εμένα) ,εφαρμόζωντας και στη πράξη τις σπουδές του.
Φοβερό ;
Οικονομική διοίκηση οίκου ανοχής στην Ελλάδα του 2025 !!!
Πάντως θα πρότεινα στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αλλά και στην Μαρία Παπουτσάκη δημοσιογράφο του Mega channel ,να πιέσει την κυρία Διαμαντοπούλου έτσι ώστε να μετατραπούν τα ΑΤΕΙ σε ΑΕΙ και τα ΑΕΙ σε ΑΤΕΙ .
Αυτή είναι η λύση που χρειάζεται ο χώρος της εκπαίδευσης στη χώρα μας !!!!!
Εφόσον εισάγονται παιδιά πολυτέκνων με σχεδόν μηδέν ,τότε γιατί να μην εισάγονται και μοναχοπαίδια με τον ίδιο βαθμό ;
Και εφόσον τα παιδιά των πολυτέκνων ισοδυναμούν με τα μοναχοπαίδια τότε γιατί η μαθηματική ισότητα του "ίσον με του μηδενός "καταστρατηγείται" βάναυσα στη δημοκρατία μας αλλά και η αριθμητική ακολουθία που θέλει τα 3 να είναι ίσα με το 1 ή το 2 ;
Εδώ καταστρατηγείται ολόκληρη η επιστήμη των μαθηματικών.Προσπαθώ να διερευνήσω το φαινόμενο ,να το αναλύσω αλλά δεν βγάζω άκρη.
Τύφλα να έχουν και οι αριθμοί Fibonacci που ούτε με αυτούς αναλύεται το φαινόμενο σύμφωνα με την οποία η ακολουθία αριθμών στην οποία ο κάθε αριθμός είναι ίσος με το άθροισμα των δύο προηγούμενων είναι γνωστή ώς ακολουθία Fibonacci: 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, 144, 233, 377, 610, 987, 1597, 2584, 4181,.......
επιπλέον, ο λόγος δύο διαδοχικών αριθμών της ακολουθίας τείνει προς την αποκαλούμενη Χρυσή Τομή, ή Χρυσή αναλογία, ή Αριθμό φ =1.618033989.Ο αντίστροφος της Χρυσής Τομής 1/φ= 0.618033989, με αποτέλεσμα να ισχύει: 1/φ=φ-1= 0,618033989,ένα ορθογώνιο τετράπλευρο του οποίου ο λόγος των πλευρών είναι ίσος με 1/φ ονομάζεται Χρυσό Ορθογώνιο.Η ακολουθία Fibonacci παράγεται από τη σχέση f(1) = f(2) = 1 , f(n+1) = f(n) + f(n-1), και απαντάται συχνά σε πολλούς τομείς των μαθηματικών και των άλλων επιστημών. Είναι όμως σημαντικό και το πόσο συχνά συναντάται στη φύση, σε μοτίβα όπως τα λουλούδια ή τα φύλλα των φυτών.Δεν το καταλαβαίνω,μα τη Παναγία δηλαδή,θα τρελαθώ.
ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑΞΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ .
Many thank mommy and you daddy from the outer space !!!!
Σε όλους τους υπόλοιπους εύχομαι καλό πτυχίο και καλή σταδιοδρομία στη χώρα του ΤΙΠΟΤΑ.
Αναγνώστης