tromaktiko: Έκδοση πιστωτικής κάρτας εν άγνοια του ενδιαφερόμενου

Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

Έκδοση πιστωτικής κάρτας εν άγνοια του ενδιαφερόμενου



Έλαβα μια επιστολή από την Diners Club International ως απάντηση σε μια αίτηση για έκδοση πιστωτικής κάρτας.
Το θέμα είναι ότι εγώ δεν έχω καμιά αίτηση για πιστωτική κάρτα τα τελευταία 5 χρόνια. Η επιστολή έχει τα ακριβή στοιχεία μου και στάλθηκε στην διεύθυνση μου. Νομίζω ότι κάποιος τραπεζικός υπάλληλος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία μου προσπαθεί να εκδώσει πιστωτική κάρτα στο όνομα μου για να πάρει 1-2 ευρώ μίζα. Εν άγνοια μου αιτήσεις για τραπεζικά προϊόντα. Νομίζω ότι είναι πλέων ώριμες οι συνθήκες για να ασχοληθεί κάποιος σοβαρά με την τραπεζική αλητεία. Πολιτικός ή εισαγγελέας δεν γνωρίζω, αλλά κάποιος πρέπει να συμμαζέψει αυτό το χάλι. Η προστασία προσωπικών δεδομένων ενδιαφέρεται?? Ποιος ερευνά τα στοιχεία μου εν άγνοιά μου και υπογράφει αιτήσεις στο όνομα μου?? Η επιστολή έχει ημερομηνία : Αθήνα 22,07,11/083872***.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!