tromaktiko: Παράπονο για πρατήριο υγρών καυσίμων

Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Παράπονο για πρατήριο υγρών καυσίμων



Θα ήθελα να εκφράσω το παράπονο μου για ενα πρατήριο υγρών καυσίμων στην Αλμυρή Κορινθίας το οποίο ήταν AGEAN διότι έπαθα το εξής...

Έφυγα απο Aθήνα Παρασκευή απόγευμα έχοντας την επαρκη βενζίνη μέχρι τον προορισμό μου και στην επιστροφή έβαλα βενζίνη στο συγκεκριμένο βενζινάδικο κατα την διάρκεια του ταξιδιού μου το αυτοκίνητο μου αντιλήφθηκα να πηγαίνει να σβήσει και γενικά να μην λειτουργεί
σωστά. Άναψαν αρκετά λαμπάκια και το πηγα στην αντιπροσώπεια μου...διαπιστώθηκε ζημιά αξιοσημειότου ποσού για αυτό και το αναφέρω η οποία προκλήθηκε απο την βενζίνη την οποία και άδειασαν και μου είπαν οτι είμαι και τυχερή που δεν έπαθα κατι πολυ χειρότερο...
Εδω και ενα μήνα δεν μπορώ να μιλήσω στο τηλ με τον ιδιοκτήτη του βενζινάδικου αλλα μόνο με την συζηγό του η οποία ισχυρίζεται οτι η βενζίνη τους είναι καθαρή και οτι ένας επιχειρηματίας δεν μπορεί να ασχοληθεί με τον όποιο πελάτη... και αναρωτιέμαι το εξής αφού είναι όλα ετσι όπως μου τα αναφέρει και αυτό που συμβαίνει είμαι η πρωτη που τους το λεώ γιατί δεν ασχολείται ο κύριος αυτός εάν θέλει να λέγεται επαγγελματίας??
Αυτα είχα να πω και πραγματικά θα το πήγαινα νομικά αλλά αρκετά χρήματα σπατάλισα.

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!