ειναι δυνατη η αναχωρηση μας. Μέχρι εδω ολα καλα μιας και μια βλαβη ειναι μεσα στο "προγραμμα". Πέρασε περιπου μια ωρα μεχρι να βγει μια ανακοινωση για την βλαβη και αρχισε να επικρατει ένας πανικός μεταξυ των επιβατων με μεγάλους άτυχους τους ξένους που δεν μπορούσαν να καταλαβουν τι συμβαινει και να προσπαθουν να βρουν καποιον που μιλαγε αγγλικά για να μαθουν!! Με αυτο τον τροπο περασε αλλη μια ωρα και βγηκε μια δευτερη ανακοίνωση περι ακύρωσης των εισιτήριων.... Κάπου εκει ξεκινησαν και οι φήμες-πληροφορίες απο το πληρωμα πως δεν μπορουμε να ταξιδέψουμε, γιατί βγηκε και απαγορευτικό. Σε εποικινωνια καποιων με τα λιμεναρχεια Μυκόνου και Τήνου μαθαμε πως δεν υπαρχει κανενα απαγορευτικό!!! Τελικα καταφεραμε οσοι παραμειναμε στο σκάφος να φυγουμε με τρεις ώρες καθυστέρηση.
Κάποιοι αλλοι εκλεισαν αεροπορικα εισιτήρια με εξτρα κόστος 150 ευρω (δεν πρεπει να ξεχασουμε πως οι πιο πολλοι ειχαν τα οχηματα τους στη Ραφήνα οπου και πηγαινε το flyingcat 3 ).
Κάποιοι αλλοι αλλαξαν τα εισιτήρια τους με αλλα δρομολογια για Πειραια (και εδω δεν πρεπει να ξεχασουμε πως οι πιο πολλοι ειχαν τα οχηματα τους στη Ραφήνα οπου και πηγαινε το flyingcat 3).
Μέσα σε ολα αυτα πρεπει να επισημανω και το ποσο προκλητικο ηταν το πληρωμα με αποκορυφωμα ατακα μιας κυριας απο το πληρωμα που απευθυνομενη σε καποιον ειπε: "να σας δω τωρα που θα θαλασσοπνιγειτε, τι θα λετε...." Με αυτα τα λιγα καταφεραμε και φτασαμε στη Ραφήνα εστω και αν αρχικα ημασταν πολλοι..!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ