Ειδικοί του τουρισμού μάλιστα αναμένουν ότι η ταινία θα καθορίσει την τάση για ταξίδια στις νεαρές ηλικίες για το 2012. "Οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν περισσότερο ενδιαφέρον από ποτέ για τα Μάλια από την προβολή της ταινίας την περασμένη εβδομάδα", δήλωσε ο Russell Whitton, εμπορικός διευθυντής του Club 18-30. "Αν και έχουν περάσει μόνο λίγες μέρες από την κυκλοφορία της ταινίας, είναι ένα θετικό σημάδι ότι τα Μάλια θα είναι ο πιο in τόπος για τους νέους παραθεριστές το 2012".
Χάρη στην πληθώρα των κλαμπ με διάσημους DJs, τα μοδάτα μπαρ και τις όμορφες, αμμώδεις παραλίες, τα Μάλια είναι ήδη ένας από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς στην Ευρώπη.
Πολλοί νέοι επιλέγουν να κλείσουν τις διακοπές τους μέσω του Club 18-30, του μεγαλύτερου εξειδικευμένου στην νεολαία Tour Operator στη Βρετανία. Το Club 18-30 συνεργάστηκε με τη νέα ταινία, η οποία βασίζεται στη βραβευμένη κωμική σειρά του Channel 4. Με τη συνεργασία αυτή 100 εκπρόσωποι του Club 18-30 και προσωπικό λιανικών πωλήσεων συμμετείχαν ως κομπάρσοι στην ταινία. Να σημειωθεί ότι, όπως παρουσίασε το flashnews.gr, η ταινία αναδεικνύεται ως η πιο εμπορική βρετανική κωμωδία όλων των εποχών καθώς το τριήμερο από 19 έως 21 Αυγούστου, οι εισπράξεις από τους βρετανικούς κινηματογράφους έφτασαν τα 21 εκ. δολαρια σπάζοντας όλα τα ρεκόρ στο βρετανικό μποξ όφις.
flashnews.gr