tromaktiko: Aπάντηση στο 'Απαράδεκτος ξενοδόχος'

Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Aπάντηση στο 'Απαράδεκτος ξενοδόχος'



Συγνώμη αλλά απορώ πώς από την αρχή που σας διέκοψε απο το τηλέφωνο και σας "απείλησε" με αυτό το ύφος...
"Τώρα μιλάω εγώ βάλε τα μισά λεφτά μέσα" κτλπ πως εσείς συνεχίσατε και πήγατε και στα δωμάτια του ξενοδοχείου του να μείνετε. Και πως ανεχτήκατε όλες αυτές τις προσβολές και τις ειρωνίες χωρίς κάποια στιγμή να του τα ψάλετε, άκου εκεί οτι δεν θέλει να ανοίγετε φώτα επειδή θέλει να κάνει οικονομία προς το κράτος.

Άντε να τα κλείσετε τα μαγαζάκια σας ορισμένοι αγενέστατοι εκεί στα νησιά που νομίζετε οτι θα πλουτήσετε εις βάρος άλλων και θα μπαίνετε και από πάνω.

Αναγνώστης

----------------------

Συγγνώμη, αλλά έχω την εξής απορία!! Γιατί συμφωνήσατε να του στείλετε χρήματα, αφού φάνηκε τόσο αγενής απ' το τηλέφωνο ακόμη;
Ας μού λεγε εμένα, ...Εγώ μιλάω τώρα...και θάβλεπε αν του έκανα κατάθεση και μάλιστα
τα μισά χρήματα. Συνήθως ζητάνε κάτι, έναντι, όχι τα μισά. 'Οποτε έχω κλείσει εγώ δωμάτιο,
μου έχουν ζητήσει για 2 βραδιές, σε συνολική διαμονή μιας εβδομάδας.
Πάντως τη χάρη δεν θα την έκανα στον εν λόγω κύριο.
Ακόμη και άλλον προορισμό θα διάλεγα!
Με ποιο δικαίωμα θα μου μιλούσε έτσι;

Προφανώς δεν βρήκατε άλλο δωμάτιο τηλεφωνικά και αναγκαστικά κλείσατε το συγκεκριμένο.
Τις ημέρες που ήσαστε εκεί, δεν μπορούσατε να βρείτε ένα άλλο και να φύγετε, αντί να
τον ανέχεστε 7 ημέρες με αυτόν τον άξεστο τρόπο, όχι μόνον αυτόν, αλλά και τους αρουραίους του;
(Σκέτη φρίκη...)!
Να μας τον συστήσετε, μην το ξεχάσετε, να πάμε και μεις του χρόνου!!
 
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!