tromaktiko: Προς τον Υπουργό Υγείας: "'Έτσι δεν θα νικήσουμε τον πόλεμο"

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Προς τον Υπουργό Υγείας: "'Έτσι δεν θα νικήσουμε τον πόλεμο"



Αξιότιμε κύριε Υπουργέ παίρνω το θάρρος να σας γράψω γιατί σας έχω ακούσει πολλές φορές να μιλάτε για... εξυγείανση στο χώρο της υγείας όπως σας έχω ακούσει επίσης να αναφέρεται για τον συνεχή πόλεμο που βιώνει η κοινωνία μας αλλά και η υγεία ειδικότερα τα τελευταία χρόνια. Αυτό όμως που δε καταλαβαίνω είναι πως σε καιρό πολέμου μπορείτε με ελαφρά τη καρδία να μεταφέρεται στρατιώτες (υπαλλήλους) από τη πρώτη γραμμή (Νοσοκομεία) πίσω στο Στρατηγείο σας (Υπουργείο).Αναρωτιέμαι εαν ξέρετε τη εντύπωση αφήνουν τέτοιες ενέργειες στους εναπομείναντες στρατιώτες (υπαλλήλους) οι οποίοι μάχονται ακόμα για να κερδιθεί τελικά αυτός ο πόλεμος. Εγώ προσωπικά κύριε Υπουργέ δεν αντέχω άλλο και θα σας παρακαλούσα να μεταφέρεται στους συναδέλφους μου στο Υπουργείο αλλά και σε αυτούς στην 1η ΥΠΕ ότι από εδώ και στο εξής θα κοιτάξω και εγώ για τη διασφάλιση της υγείας μου και της ηρεμίας μου.Οποιοσδήποτε και εαν έχει το παραμικρό πρόβλημα σε αυτά που γράφω του προτείνω να αλλάξουμε θέση με αμοιβαία μετάθεση. Σας ευχαριστώ για το πολύτιμο χρόνο σας.
Ένας κουρασμένος Νοσοκομειακός Υπάλληλος (και όχι απλά ένας Δημόσιος Υπάλληλος).

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!