tromaktiko: Ανταπάντηση για δασκάλους-καθηγητές

Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Ανταπάντηση για δασκάλους-καθηγητές



Καλέ μου άνθρωπε, αναγνωρίζω τις προθέσεις σου, αλλα η περίφημη πρότασή σου έχει γραφτεί με βασικό γνώμονα την εξισορρόπηση ωρών και τίποτα άλλο. Μην θεωρείτε όλοι οτι η λύση στη Παιδεία είναι να φουλάρουμε ώρες και άγιος ο θεός. Και θα επιχειρηματολογήσω με κάποιες βασικές ερωτήσεις:
1) Θεωρείτε οτι είναι δυνατόν για έναν άνθρωπο να διδάσκει ένα μάθημα 8 ώρες σερί σε ένα κοινό 25 ατόμων?
2) Θεωρείτε οτι οι μαθητές είναι σε θέση απο θέμα αντοχής να παρακολουθούν μαθήματα απο τις 7:30 μέχρι τις 17:30 που λέει το πρόγραμμά σας?
3) Θεωρείτε οτι θα μάθουν κάτι παραπάνω αν απλά τους στουμπώσουμε το κεφάλι με 10 ώρες συνεχούς διδασκαλίας? Έχετε κάποια Παιδαγωγική εξειδίκευση που να στηρίζετε τέτοιες ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ για τη Παιδεία απόψεις?

Δεν είμαι εκπαιδευτικός, σαν φοιτητής που έχει κάνει ιδιαίτερα σε ΕΝΑ μόνο άτομο τη φορά μιλάω. Και βλέποντας τα παιδιά που κάναν ονομαστικά 7ωρο, το οποίο σε πραγματικές ώρες αντιστοιχεί σε 6 είναι πολύ εύκολο να δείτε τί επιπτώσεις έχουν κάποια ωράρια. Για όνομα του θεου παιδιά είναι όχι αιτήσεις σε ένα ΙΚΑ, όχι ληγμένοι λογαριασμοί της ΔΕΗ για να τα πιάσει ένας υπάλληλος να τα ξεπετάξει όσο γρήγορα ή όσο αργά θέλει. Οσο αδικημένος και να νιώθετε, αυτό δεν άλλάζει. Θέλετε καλύτερη Παιδεία? Ζητήστε τάξεις με λιγότερα άτομα. Οχι πεπιεσμένα ωράρια μηδενικής γνώσης με 8ωρη εκφώνηση ασκήσεων. Και για τελευταίο μιλώντας από προσωπική εμπειρία. Μη θεωρείτε οτι το να μιλάει κανείς για ένα μάθημα 8 ώρες σερί είναι κάτι το εφικτό, ειδικά με 25 άτομα απο κάτω που ρωτάνε.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!