tromaktiko: Συστηματική ενόχληση απο εισπρακτική εταιρία

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Συστηματική ενόχληση απο εισπρακτική εταιρία



Θέλω να καταγγείλω συστηματική όχληση από εισπρακτικές εταιρίες στον εργασιακό μου χώρο πρωί και απόγευμα και στο κινητό μου, κυρίως... στις 15.30 έως 16,30 δλδ ώρες ανάπαυσης με ρυθμό που ξεπερνά τις 10-15 φορές ημερησίως. Τα τηλέφωνα μου είναι διαθέσιμα σε όποιον θέλει να ερευνήσει αυτό το χάλι. Εντολοδόχος είναι η Εθνική τράπεζα . Θέλω να ρωτήσω τον κ. πρόεδρο της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ ο νομοθέτης του νομοσχεδίου που αφορά την μετατροπή της εισπρακτικής εταιρίας σε ενημερωτική τι προέβλεψε για την εφαρμογή του νόμου και σε ποιόν πρέπει να απευθυνθώ. Επίσης θέλω να ερευνηθεί η νομιμότητα στις χρεώσεις στην πιστωτική μου κάρτα τη τελευταία τριετία. Απευθύνθηκα στο ΙΝΚΑ και μου είπαν να κάνω αγωγή. Άρα οι αρμόδιο φορείς εθελοτυφλούν υπέρ της τράπεζας. Επίσης η Εθνική τράπεζα σε μια προεξόφληση ενός καταναλωτικού δανείου με κυμαινόμενο επιτόκιο μου χρέωσε ποινή προεξόφλησης 300 ευρώ, ενώ μια άλλη με χρέωσε 180 ευρώ έξοδα φακέλου. Από ότι γνωρίζω αυτό κρίθηκε παράνομο από τα Ελληνικά δικαστήρια. Ποιος είναι ο αρμόδιος κρατικός φορέας να απευθυνθώ για να εξασφαλίσω την νομιμότητα των συναλλαγών μου??
Τα χρήματα που αφορούν παράνομες τραπεζικές χρεώσεις είναι άμεσα εισπράξιμα και τοκιζόμενα. Ο δρόμος της αγωγής για να δικαιωθώ είναι μακρύς και πολυέξοδος.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!