τις μεθόδους που χρησιμοποιεί για να το καταφέρει. Ο σκοπός του εκάστοτε τηλε-τραμπούκου είναι να πατήσει πάνω στην συναισθηματική ανασφάλεια και την νομοθετική άγνοια του καθενός από εμάς για να μας αναγκάσει να του κοινοποιήσουμε την ημερομηνία που θα πληρώσουμε την δόση του δανείου το οποίο εξυπηρετεί. ! Αν και εφόσον του κοινοποιήσουμε την ημερομηνία και ανταποκριθούμε στο χρονικό περιθώριο που αυτή ορίζει (δηλ πληρώσουμε εμπρόθεσμα βάση τηλεφωνικής υπόσχεσης), τότε και μόνον τότε η εισπρακτική δικαιούται ένα μικρό ποσοστό από την δόση που θα καταθέσουμε. Αν κάθε φορά που μας παίρνουν τηλέφωνο δεν το σηκώνουμε ή το σηκώνουμε για να πούμε ¨Συγνώμη αλλά δεν συνεργάζομαι με εισπρακτικές¨ και τους το κλείνουμε στα μούτρα (κάθε φορά χωρίς άλλες κουβέντες και χωρίς εξαίρεση) αυτοί δεν μπορούν να εισπράξουν ποσοστό από την κατάθεση μας. Αν το κάναμε όλοι για 3 μήνες, θα έκλειναν όλες οι εισπρακτικές λόγω έλλειψης εσόδων. Από προσωπική πείρα σας λέω ότι δεν έχετε να φοβηθείτε από τις εισπρακτικές, και αν έχετε πραγματικό πρόβλημα ανταπόκρισης στις πληρωμές σας, θα πρέπει να απευθυνθείτε στο τοπικό υποκατάστημα της εκάστοτε τράπεζας για διακανονισμό. Μόνον η τράπεζα μπορεί να σας προσφέρει διακανονισμό και ευκολίες πληρωμής και όχι οι εισπρακτικές. Άρα δεν υπάρχει κανένας λόγος να διαπραγματευτείτε οτιδήποτε μαζί τους. Προσωπικά 9 στις 10 φορές που με παίρνουν δεν το σηκώνω, αλλά όταν το σηκώσω, αυτό που τους λέω είναι :
«Επειδή δεν ξέρω με ποιον μιλάω, και δεν ξέρω αν ο σκοπός σας είναι όντως αυτός που ισχυρίζεστε, ότι δηλαδή δεν είστε κακόβουλοι (απατεώνες), θα σας παρακαλούσα να μου στείλετε με φαξ το καταστατικό της εταιρίας για την οποία εργάζεστε όπου να αναφέρεται μέσα ο σκοπός ίδρυσης της εταιρίας, που είναι η έδρα της εταιρίας αλλά και ποια είναι τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου. Αυτό το θέλω για να ξέρω αν ως εταιρία είστε νόμιμοι. Επίσης θα ήθελα να μου στείλετε με φαξ την σύμβαση που έχετε με την τράπεζα μου, για να διαπιστώσω ότι νόμιμα περιήλθαν τα προσωπικά μου στοιχεία στα χέρια σας και ότι νομίμως διαπραγματεύεστε εκ μέρους της τράπεζας. Τέλος θα σας παρακαλούσα να μου στείλετε και την φωτοτυπία της ταυτότητας σας δεσποινίς για να ξέρω και με ποιον μιλάω. Εφόσον εσείς ξέρετε ονοματεπώνυμο, όνομα πατρός, αρ ταυτότητας δν/ση και πιθανότατα τι έφαγα χθες το μεσημέρι, έχω δικαίωμα να ξέρω και εγώ ακριβώς τα ίδια στοιχεία για τον άνθρωπο που βρίσκεται στην άλλη άκρη της γραμμής. Αν είστε αυτοί που λέτε ότι είστε και αν ενεργείτε νόμιμα δεν θα έχετε πρόβλημα να μου τα στείλετε.! Μόλις μου στείλετε τα συγκεκριμένα έγγραφα θα επικοινωνήσω μαζί σας για να σας πω το ποσό και την ημ/νια κατάθεσης»
Με τον τρόπο αυτό τους ξεκαθαρίζετε ότι θέλετε να συμμετέχετε στην διαδικασία αν αυτή είναι νόμιμη. Επειδή όμως η διαδικασία είναι εξ ορισμού παράνομη και καταχρηστική δεν πρόκειται να σας στείλουν κανένα έγγραφο, αλλά θα καταλάβουν ότι έχουν απέναντι τους έναν άνθρωπο που γνωρίζει τα δικαιώματα του και θα σας αφήσουν ήσυχους για 2-3 μέρες. Μετά το νούμερο σας πάει σε άλλη τηλεφωνήτρια και φτού και από την αρχή… Για αυτόν τον λόγο, το καλύτερο που έχει να κάνει κανείς είναι να μην σηκώσει το τηλέφωνο ή αν το σηκώσει να μην ασχοληθεί καθόλ! ου και να τους το κλείσει άμεσα… ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ… ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΩΝΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕ ΚΑΘ’ ΟΛΑ ΝΟΜΙΜΟ ΤΡΟΠΟ…
Αναγνώστης