tromaktiko: Απάντηση: Αλλαγή σκληρού δίσκου απο Πλαίσιο Θεσσαλονίκης

Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

Απάντηση: Αλλαγή σκληρού δίσκου απο Πλαίσιο Θεσσαλονίκης



Μάλλον δε τα ξέρεις καλά φίλε μου. Η αγορά λειτουργεί έτσι μόνο αν της αφήσεις! Όταν επιστρέφεις...(αφορά: Απάντηση: Αλλαγή σκληρού δίσκου απο Πλαίσιο Θεσσαλονίκηςκάτι για αλλαγή μπορείς να πάρεις κάτι που έχει την ιδια αξία που είχε αυτο που αγορασες!Αν δηλαδή αυτοί το έχουν βάλει ,οταν πας να το αλλαξεις, σε προσφορά 5ευρώ τι θα πάρεις?2 καραμέλες?? Τρανταχτό παράδειγμα αυτής της παρανομίας είναι τα jumbo! Έχουν μεγάλες πινακίδες που αναφέρουν οτι αλλαγές γίνονται βάση των ισχυουσων τιμών και άλλα παραμύθια...για απείλησε τους οτι αυτο ειναι παράνομο να δείς πως αλλάζουν στάση(δεν είναι υποθετικό αυτό που λέω...μου έτυχε εμένα και ενω η κοπέλα στις αλλαγες μου έλεγε οτι δε μπορεί να το αλλάξει στην αρχική τιμή την έβαλα και φώναξε τον προιστάμενο της ο οποίος παραδέχθηκε οτι είναι παράνομο και έχω δίκιο!)Μη μασάτε σε παραμύθια. Η ΑΛΛΑΓΗ ΓΊΝΕΤΑΙ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!