Άνοδο σε όλους του δείκτες
επιχειρηματικού περιβάλλοντος στην Ελλάδα που υπάγονται στην αρμοδιότητα
του ΥΠΑΑΝ κατέγραψε...
η Ελλάδα το 2011 σε σχέση με το 2008, σύμφωνα με έκθεση του ΟΟΣΑ.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι δείκτες που αναφέρονται στην έκθεση του ΟΟΣΑ είναι οι ακόλουθοι:
1) Εμπόδια στην Επιχειρηματικότητα – Barriers to Entrepreneurship
2) Ρυθμιστική και Κανονιστική Απλοποίηση – Regulatory and Administrative Opacity
3) Ρυθμιστικά εμπόδια στο λιανεμπόριο – Regulatory Barriers in Retail Sector
4) Αδειοδοτικοί περιορισμοί στο λιανεμπόριο – Operational Restrictions in Retail Sector
5) Έλεγχοι τιμών (ανώτερα-κατώτερα περιθώρια κέρδους) – Price Controls in Retail Sector
Συμπεράσματα
1) Εμπόδια στην Επιχειρηματικότητα – Barriers to Entrepreneurship
Στο δείκτη Εμπόδια στην Επιχειρηματικότητα, η Ελλάδα έχει βελτιώσει κατά 6 θέσεις την αξιολόγησή της, και βρίσκεται πλέον από την 26η (2008) στην 20η θέση (2011), κάτω από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ για το συγκεκριμένο δείκτη.
2) Ρυθμιστική και Κανονιστική Απλοποίηση – Regulatory and Administrative Opacity
Στο δείκτη Ρυθμιστική και Κανονιστική Απλοποίηση, η Ελλάδα έχει βελτιώσει κατά 14 θέσεις την αξιολόγησή της, και βρίσκεται πλέον από την 23η (2008) στην 9η θέση (2011), κάτω από το μέσο όρο του ΟΟΣΑ για τον συγκεκριμένο δείκτη.
3) Ρυθμιστικά εμπόδια στο λιανεμπόριο – Regulatory Barriers in Retail Sector
Στο δείκτη Ρυθμιστικά εμπόδια στο λιανεμπόριο, η Ελλάδα έχει βελτιώσει κατά 6 θέσεις την αξιολόγησή της, και βρίσκεται πλέον από την 27η (2008) στην 21η θέση (2011).
4) Αδειοδοτικοί περιορισμοί στο λιανεμπόριο – Operational Restrictions in Retail Sector
Στο δείκτη, Αδειοδοτικοί Περιορισμοί στο λιανεμπόριο, η Ελλάδα έχει βελτιώσει κατά 9 θέσεις την αξιολόγησή της, και βρίσκεται πλέον από την 23η (2008) στην 14η (2011) θέση, κάτω από το μέσο όρο του ΟΟΣΑ για το συγκεκριμένο δείκτη.
5) Έλεγχοι τιμών (ανώτερα-κατώτερα περιθώρια κέρδους) – Price Controls in Retail Sector
Τέλος, στο δείκτη Έλεγχοι τιμών, η Ελλάδα έχει βελτιώσει κατά 11 θέσεις την αξιολόγησή της, και βρίσκεται πλέον από την 20η (2008) στην 9η θέση (2011), κάτω από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ για το συγκεκριμένο δείκτη.
capital.gr
η Ελλάδα το 2011 σε σχέση με το 2008, σύμφωνα με έκθεση του ΟΟΣΑ.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι δείκτες που αναφέρονται στην έκθεση του ΟΟΣΑ είναι οι ακόλουθοι:
1) Εμπόδια στην Επιχειρηματικότητα – Barriers to Entrepreneurship
2) Ρυθμιστική και Κανονιστική Απλοποίηση – Regulatory and Administrative Opacity
3) Ρυθμιστικά εμπόδια στο λιανεμπόριο – Regulatory Barriers in Retail Sector
4) Αδειοδοτικοί περιορισμοί στο λιανεμπόριο – Operational Restrictions in Retail Sector
5) Έλεγχοι τιμών (ανώτερα-κατώτερα περιθώρια κέρδους) – Price Controls in Retail Sector
Συμπεράσματα
1) Εμπόδια στην Επιχειρηματικότητα – Barriers to Entrepreneurship
Στο δείκτη Εμπόδια στην Επιχειρηματικότητα, η Ελλάδα έχει βελτιώσει κατά 6 θέσεις την αξιολόγησή της, και βρίσκεται πλέον από την 26η (2008) στην 20η θέση (2011), κάτω από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ για το συγκεκριμένο δείκτη.
2) Ρυθμιστική και Κανονιστική Απλοποίηση – Regulatory and Administrative Opacity
Στο δείκτη Ρυθμιστική και Κανονιστική Απλοποίηση, η Ελλάδα έχει βελτιώσει κατά 14 θέσεις την αξιολόγησή της, και βρίσκεται πλέον από την 23η (2008) στην 9η θέση (2011), κάτω από το μέσο όρο του ΟΟΣΑ για τον συγκεκριμένο δείκτη.
3) Ρυθμιστικά εμπόδια στο λιανεμπόριο – Regulatory Barriers in Retail Sector
Στο δείκτη Ρυθμιστικά εμπόδια στο λιανεμπόριο, η Ελλάδα έχει βελτιώσει κατά 6 θέσεις την αξιολόγησή της, και βρίσκεται πλέον από την 27η (2008) στην 21η θέση (2011).
4) Αδειοδοτικοί περιορισμοί στο λιανεμπόριο – Operational Restrictions in Retail Sector
Στο δείκτη, Αδειοδοτικοί Περιορισμοί στο λιανεμπόριο, η Ελλάδα έχει βελτιώσει κατά 9 θέσεις την αξιολόγησή της, και βρίσκεται πλέον από την 23η (2008) στην 14η (2011) θέση, κάτω από το μέσο όρο του ΟΟΣΑ για το συγκεκριμένο δείκτη.
5) Έλεγχοι τιμών (ανώτερα-κατώτερα περιθώρια κέρδους) – Price Controls in Retail Sector
Τέλος, στο δείκτη Έλεγχοι τιμών, η Ελλάδα έχει βελτιώσει κατά 11 θέσεις την αξιολόγησή της, και βρίσκεται πλέον από την 20η (2008) στην 9η θέση (2011), κάτω από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ για το συγκεκριμένο δείκτη.
capital.gr