tromaktiko: "Έχω να κοιμηθώ εξήντα νύχτες"

Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

"Έχω να κοιμηθώ εξήντα νύχτες"



«Έχω να κοιμηθώ εξήντα νύχτες. Είμαι συνέχεια μαζί με ένα μωρό το οποίο ανά τρεις ώρες πρέπει να ταΐσεις.
Αυτό ισχύει και τη νύχτα. Ειδικά αν έχει και κολικούς, στο κάθε τάισμα κλαίει κιόλας», λέει η Σοφία Φαραζήπου που έγινε μητέρα πριν δυο μήνες.
Σε συνέντευξή της στο περιοδικό «DownTown» η ηθοποιός αποκαλύπτει ότι το παιδί ήρθε στη ζωή τη δική της και του συζύγου της, Νάσου, απρογραμμάτιστα. «Αν και ήμουν ερωτευμένη με τον άντρα μου, υπήρξε πολύ σκέψη πάνω σ’ αυτό καθώς το να φέρεις ένα παιδί στον κόσμο είναι μεγάλη ευθύνη».
Παλαιότερα είχε δηλώσει πως είναι υπέρ στο να υιοθετούν παιδιά τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια. Συνεχίζει να υποστηρίζει τη θέση της:«Αγάπη μπορούν να σου προσφέρουν και άτομα με διαφορετικές σεξουαλικές προτιμήσεις» λέει και συμπληρώνει «άλλωστε δεν είναι απαραίτητο πως αν μεγαλώσεις με gay γονείς,θα γίνεις gay, όπως, ούτε αν μεγαλώσεις με straight γονείς, θα βγεις straight».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!