σύμφωνα με το υπ' αριθμό 022/010458 ιδιωτικού μου συμφωνητικού με λήξη 25/03/12. Το παρόν αφορά την επισκευή φορητού υπολογιστή (λαπ τοπ) TOSHIBA. Η δικαιολογία τής παραπάνω εταιρίας ειναι το ''κλασσικό'' πλέον στερεότυπο "κακή χρήση" του πελάτη..! Η οποία συνοδεύεται με την άρνηση τής εταιρίας να μού χορηγήσει εγγράφως απο τούς τεχνικούς της το πρόβλημα και να μού εξηγεί τούς λόγους τής "κακής χρήσης"! Καθότι το ίδιο προϊόν είχε επισκευαστεί απο την (toshiba) το 2010 για τον ίδιο ακριβώς τον λόγο χωρίς να αναφερθεί ο όρος "κακή χρήση"! Τώρα βέβαια φθάσαμαι στο ''ζουμί τής απάτης'' ομως το 2010 το προϊόν απο θέμα εγγύησης καλυπτόταν απο τήν κατασκευάστρια εταιρία (toshiba) ενω τώρα στην (πρόσθετη εγγύηση) την καλύπτει ο Κωτσόβολος και ΟΧΙ μέσω επίσημης αντιπροσωπείας..! Η απάντηση για τα παράπονα πού τούς έκανα του Kωτσόβολου ειναι τώρα:... "ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΦΙΑΞΕΤΕ Ή ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ ΝΟΜΙΜΩΣ...!"
Το καταγγέλω το περιστατικό ώστε να μην εξαπατηθούν και άλλοι καταναλωτές με τίς δήθεν'' πρόσθετες εγγυήσεις'' και μάλιστα των 393 ευρώ (πρόσθετης ενος έτους) ναι καλά είδατε! Ενω η πρόσθετη εγγύηση απ ευθείας στην αντιπροσωπεία και ΔΥΟ ετη 75 ευρώ ! Επίσης και σε αναφορά μου πού έκανα στο ΙΝΚΑ μού ειπαν οτι υπάρχουν πληθώρα καταγγελιών.. Συνεπώς καλά θα ηταν η πρόσθετη εγγύηση-σεις να την κάνει κανείς μόνος του στην αντιπροσωπεία και ΟΧΙ μέσω κωτσόβολου...
Αναγνώστης