να προσθέσω κατι ακομη που θεωρω πολυ σημαντικό.
Σύμφωνα με τον νομο λοιπόν οι τηλεφωνητριες των εισπρακτικων εταιρειων εχουν
υποχρεωση να πιστοποιήσουν
την ταυτοπροσωπία αυτου με τον
οποιο συνομιλουν στο τηλεφωνο,
γι αυτό και επιμενουν να τους
επιβεβαιώσετε καποια στοιχεια σας, όπως π.χ. το πατρωνυμο. Αν εσεις τους πειτε καποιο αλλο
πατρωνυμο, εκτος του πραγματικού, τότε θα σας ζητησουν συγνωμη και θα κλεισουν το τηλεφωνο. Εγώ μεχρι τωρα εχω αλλαξει το ονομα του πατερα μου καμια 10ρια φορες.
Και παντα πιανει. Άλλες φορες παλι οταν εχω ορεξη και μου ζητουν να τους πω μια ημερομηνια καταθεσης αρχιζω και τους λεω την Κοκινοσκουφιτσα η τα τα 3 γουρουνακια μεχρι που βαριουνται και με ρωτουν καποια στιγμη αν ειρωνευομαι οποτε τους λεω: "Σας πηρε πολυ χρονο, αλλα τελικα το καταλαβατε." Και μου κλεινουν το τηλεφωνο. Η οταν με απειλουν
οτι θα ενημερωσουν την τραπεζα για την συμπεριφορα μου ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΩ: "Α ωραια και η
θεια Τραπεζα θα με κανει ντα;;" Αλλά ειπαμε αυτα οταν
υπαρχει ορεξη για πλακα...Διαφορετικά στειλτε τους στον αγυριστο...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ