tromaktiko: «Αυτήν την περίοδο πεθαίνω της πείνας»

Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

«Αυτήν την περίοδο πεθαίνω της πείνας»



Η Jessica Alba είναι έγκυος στο δεύτερο παιδί της και σκέφτεται απο τςρα πως θα χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης.

«Θα κάνω πολύ αυστηρή δίαιτα με γεύματα που θα λαμβάνω στο σπίτι, έτοιμα. Δεν θα τα μαγειρεύω εγώ γιατί σίγουρα θα φάω και λίγο παραπάνω και δεν το θέλω», δήλωσε σε συνέντευξή της στο περιοδικό Lucky.
Όσο το γιατί δεν πάει στο γυμναστήριο: «Στο γυμναστήριο έχω τουλάχιστον πέντε πράγματα που μου αποσπούν την προσοχή. Την τηλεόραση, το i-pod, τα περιοδικά, τους φίλους μου, που επίσης πηγαίνουν γυμναστήριο, αλλά κυρίως ότι δεν μου αρέσει η διαδικασία εκεί. Συγγνώμη εάν ακούγεται κάπως αυτό, αλλά το σιχαίνομαι».
«Αυτήν την περίοδο λαμβάνω περίπου 1200 θερμίδες την ημέρα. Αλλά πεινάω πολύ, πεθαίνω της πείνας. Αλλά το καταπολεμά ω με πολύ νερό».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!