tromaktiko: Τοκογλυφία στο καζίνο

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Τοκογλυφία στο καζίνο



Το 3ημερο τής Παναγίας ήμουν στο Πόρτο Καρρά στη Χαλκιδική όπου στο ξενοδοχείο λειτουργεί καζίνο. Πέρασα λοιπόν να δω κάτι φίλους η οποίοι ήταν μέσα και έπαιζαν. Κάποια στιγμή μου λέει ο ένας φίλος μου έχεις καθόλου χρήματά; Του λέω έχω ίσα ίσα για να περάσω, μου λέει ok δεν πειράζει θα βρω από αλλού. Τον βλέπω πάει σε κάποιον κουστουμαρισμένος υπάλληλο του καζίνο και αυτός τον πηγαίνει σε κάποιον άλλον. Του ζητάει ο φίλος μου 1000ευρώ. Κοιτάει ο τοκογλύφος τον υπάλληλο του καζίνου ο οποίος του κάνει ένα συγκαταβατικό νόημά. Εκείνη την ώρα βγάζει ο τοκογλύφος 850 και τα δίνει στον φίλο μου με την υποχρεώσει την Τετάρτη( ήταν Κυριακή) να του δώσει 1000 δηλαδή 15 % για 3 μέσες! Αντάλαξαν τηλέφωνα, πήρε ο φίλος μου τα λεφτά και έφυγε. Και αναρωτιέμαι τώρα εγώ... Οι κυβερνητικοί που βρίσκομαι μέσα στο καζίνο, δεν τα βλέπουν αυτά;

Ή μήπως τα βλέπουν και κάνουν το κορόιδο;

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!