tromaktiko: Απαράδεκτη η Τροχαία Καρύστου

Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Απαράδεκτη η Τροχαία Καρύστου



Επιεικώς απαράδεκτη θα χαρακτήριζα τη συμπεριφορά και το σύστημα της Τροχαίας Καρύστου. Το περασμένο Σαββατοκύριακο επισκέφθηκα...
τα Στύρα με το αυτοκίνητό μου, το οποίο πάρκαρα στο Β’ Παραλιακό δρόμο, ένας δρόμος πάνω από το λιμάνι. Στο σημείο που είχα αφήσει το αυτοκίνητό μου και πουθενά κατά μήκος όλου του δρόμου αυτού, μεταξύ δύο στενών, δεν υπήρχε πινακίδα απαγόρευσης στάσης/στάθμευσης. Την Κυριακή το απόγευμα βρήκα πάνω στο αυτοκίνητό μου κλήση της Τροχαίας για παράνομη στάθμευση. Παρατηρώντας και τα υπόλοιπα σταθμευμένα αυτοκίνητα διαπίστωσα ότι κλήση είχαν μόνο αυτά που δεν ήταν των κατοίκων. Αυτό μου το επιβεβαίωσε και κάτοικος της περιοχής που περνούσε εκείνη την ώρα από εκεί. Η Τροχαία δηλαδή το έχει σύστημα Κυριακές απογεύματα να γράφει τα αυτοκίνητα των επισκεπτών!! Τηλεφώνησα αμέσως στο ΑΤ Καρύστου αλλά φυσικά με ενημέρωσαν ότι το όργανο είχε φύγει από το σημείο. Έχω φωτογραφίες και βίντεο από όλο το σημείο με τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα και σκοπεύω να μην το αφήσω να περάσει έτσι...!!! Θα  έπρεπε να ντρέπονται.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!