tromaktiko: Απαράδεκτη συμπεριφορά παιδορευματολόγου στο Παίδων

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Απαράδεκτη συμπεριφορά παιδορευματολόγου στο Παίδων



Στις αρχές Αυγούστου είχα κλείσει ραντεβού για εξέταση με την Κυρία Β. που είναι στο Αγ.Κυριακού. Όταν πήγα εκεί της είπα ότι... είχα πάει σε μια αλλη παιδορευματολόγο και δεν ειχα μείνει ικανοποιημενος απο το αποτέλεσμα και θα ήθελα την γνώμη της . Μας εξέτασε με τον γνωστό αυστηρό τρόπο που έχει και η απάντηση που μας έδωσε ήτανε " δεν έχω άποψη , δεν έχω γνώμη δεν μπορώ να σας πω τίποτα " και ξέρετε γιατι , γιατι είχα παει πρώτα σε άλλη γιατρό (που αυτο το έμαθα εκ των υστέρων απο μια φίλη, οτι η συγκεκριμένη κυρία έχει κόλλημα , θέλει να ειναι η πρώτη γιατρός και οχι η δέυτερη ).Άκουσον Άκουσον . Η συγκεκριμένη κυρία , πρώτον δεν σεβάστηκε το πρόβλημα του παιδίου μου και δέυτερον εμένα που τυγχάνει να είμαι και ΑΜΕΑ . Τώρα ψάχνομαι να δω τι μπορώ να κάνω με το παιδί μου . Αμα ξέρει κάποιος ας μου πει .

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!