tromaktiko: Αποδείξεις και έκτακτες εισφορές

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Αποδείξεις και έκτακτες εισφορές



Έπαψα να ζητάω αποδείξεις από οπουδήποτε και οποιονδήποτε, προκειμένου να μην βγάζω περισσότερα χρήματα από το πορτοφόλι μου.

Δεν με ενδιαφέρει η διάσωση της χώρας, γιατί δεν σώζεται και επίσης ούτε και έκτακτες εισφορές θα πληρώσω.
Ας το κάνουν όλοι αυτό και μετά σας λέω τι πρόκειται να συμβεί.
Αφού δεν θέλουν να τα πάρουν από τους κλέφτες και τα λαμόγια, εγώ δεν τους τα δίνω.
Δεν έχω να τους δώσω άλλα λεφτά . Ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος!
Τελεία και παύλα.
Ότι και να μου πει η εφορία, ότι και να μου πει ο ίδιος ο διάολος δεν θα το κάνω γιατί ο διάολος και η εφορία είναι έννοιες ταυτόσημες στην Ελλάδα.
Δεν με πείθουν.
Η μόνη λύση για τη χώρα και αυτή που έπρεπε να είχε ήδη εφαρμοστεί εδώ και τουλάχιστον ενάμιση χρόνο ήταν και είναι η πτώχευση.
Από που ρε να σας τα δώσουμε;
Αλήτες, ποδοπατάτε τη μικρή, μεσαία και φτωχή τάξη των πολιτών για να σώσετε το σάπιο πολιτικό και τραπεζικό σας σύστημα και τους κλέφτες, τα λαμόγια και τους πλούσιους δεν τους αγγίζετε γιατί είναι και αυτοί που σας χρηματοδοτούν, ξευτίλες πολιτικοί, το ακούτε τι σας λέω και τι σας λένε οι πολίτες της χώρας;
ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΗ ΤΩΡΑ.
Δεν θα παίξω το ανιερο παιγχνίδι σας στο όνομα της (Κ..λο)δημοκρατίας και του Έθνους το οποίο εσείς οι ίδιοι βιάζετε εδώ και πολλά χρόνια κατ'εξακολούθηση και καθημερινώς.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!