tromaktiko: Γιούπιιι! Συγχώνευση!

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Γιούπιιι! Συγχώνευση!



Γράφω τρέμοντας από τη συγκίνηση...

Δεν μπορώ να συγκρατήσω τα δάκρυα χαράς, τα οποία κυλούν απ τα μάτια μου και λερώνουν το πληκτρολόγιο...

Ναι είναι αλήθεια!
Η Eurobank και η Alpha Bank, τα δυο βουνά, συγχωνεύονται!

Τι χαρά, τι αγαλλίαση, τι ανακούφιση!

Αααα, όλα κι όλα!
Οι τράπεζες να ναι καλά κι όλα τα άλλα βρίσκονται!
Ποιοι μισθοί και συντάξεις; Ποιες δαπάνες για την υγεία; Ποια σχολεία; Ποια ασφάλεια; Ποια επιδόματα ανέργων και μαλακίες...;
Η ρευστότητα των τραπεζών μετράει!
Τώρα θα μου πείτε ότι η Κυβέρνηση υποστηρίζει πως χρηματοδοτώντας τη ρευστότητα των τραπεζών, εξασφαλίζει την κίνηση του χρήματος στην αγορά, δηλαδή τα λεφτά ναι μεν περνάνε από την τράπεζα, αλλά καταλήγουν στο λαό, μέσω δανείων, επιδοτήσεων, πιστωτικών κλπ.
Τότε θα σας ρωτήσω "και γιατί δε μας τα δίνει απευθείας να τελειώνουμε;", αλλά θα με πείτε κακεντρεχή και κουτοπόνηρο!

Τα δελτία ειδήσεων πανηγυρίζουν, τα sites πανηγυρίζουν, οι οικονομικοί συντάκτες πανηγυρίζουν...
Εγώ στην αρχή δεν καταλάβαινα το λόγο που πρέπει κι εγώ να πανηγυρίσω, αλλά είπα "για να χτυπιούνται τόσο δαύτοι, δίκιο θα χουν", οπότε άρχισα κι εγώ να πανηγυρίζω μαζί τους!
Όπως τότε, με τη Γιάννα, που ακούστηκε το αξέχαστο "The city that will have thehonour and responsibility to organize the Olympic Games of the year 2004 is Athens" από τα άγια χείλη του Σάμαρανκ.
Και κλάαααμα από συγκίνηση!!!
Για τέτοια χαρά μιλάμε και σήμερα!

Αφού πείστηκα από τη Διαμαντοπούλου ότι το να συγχωνεύονται σχολεία είναι ευεργετικό για τη μάθηση και από το Λοβέρδο ότι το να συγχωνεύονται νοσοκομεία... σώζει ζωές, τότε δεν έχω κανένα λόγο να μην χοροπηδώ ως το ταβάνι από τη χαρά μου για τη συγχώνευση των δύο τραπεζών.

Τώρα πια είμαι σίγουρος!
Με τη γιγάντωση της ενιαίας τράπεζας δε θα 'χουν ανάγκη τον ταπεινό οβολό μου και δε μου ζαλίζουν τα @@ ολημερίς κι ολονυκτίς οι εισπρακτικές εταιρείες, για να μην ξεχάσω στο τέλος της εβδομάδας να ξεπληρώσω τη μελλοντικά και δυνητικά ληξιπρόθεσμη οφειλή μου!
Τώρα πια... δε θα ασχολούνται με τέτοια ποταπά ανθρωπάρια σαν και μένα και με τέτοια ταπεινά ποσά σαν τις οφειλές μου.
Τώρα πια θα ασχολούνται μόνο με εξαψήφια και πάνω.
Κι όταν ξεμείνω από ρευστό και τους ζητήσω κανένα ψιλό, η συγχωνευμένη τράπεζα θα μου δώσει ό,τι έχει πάνω της!
Και μάλιστα άτοκο, γιατί συγχωνευμένη πια δε θα ασχολείται με την πάρτη μου!

Είναι λοιπόν προφανείς οι λόγοι για τους οποίους πρέπει να πανηγυρίζω!
Γιούπιιι!!!

Ζήτω η Συγχώνευση!
http://toixo-toixo.blogspot.com/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!