Γενικώς οι σαλάτες τους ήταν άπλυτες με τα λαχανικά να είναι εμφανώς πολυκαιρισμένα (το μαρούλι είχε γεύση χαρτοπόλεμου όχι λαχανικού) κι ενώ τους το είχα επισημάνει, με έγραψαν.
Τις προάλλες κι επειδή δεν είχα προλάβει να μαγειρέψω, παρήγγειλα μια σαλάτα ceasars με μπαλσάμικο. Μόλις την έφαγα πρήστηκαν τα χείλη μου (να σημειωθεί ότι δεν έχω αλλεργία σε κανένα φαγητό κι ότι έχω ήδη ξαναφάει σαλάτα από το "κατάστημά" τους χωρίς να έχω καμία αλλεργική αντίδραση) και το χειρότερο, για μιάμιση μέρα ξημερώθηκα στην τουαλέτα με αφόρητους πόνους στο στομάχι και στην κοιλιά ενώ έχω 6 μηνών μωρό και το να αρρωστήσω με καθιστά ανήμπορη και να το φροντίσω.
Όταν τους κάλεσα να παραπονεθώ, μου είπαν πως λαχανικά παραλαμβάνουν κάθε δύο μέρες (αποκλείεται, επειδή φτιάχνω κι εγώ σαλάτες, το μαρούλι τους ήταν τουλάχιστον 5 ημερών ίσως και σε άσχημες συνθήκες συντήρησης) και για το κοτόπουλο θα το κοιτάξουν (μιας που δεν σέβονται ούτε τα χρήματα ούτε την υγεία του πελάτη, προτείνω αντί να κοιτάξουν τα περί κοτόπουλου, να δουν καλύτερα μήπως το κλείσουν!). Επιπλέον όχι μόνο δεν μου ζήτησε συγγνώμη έστω και τυπικά αλλά με ρώτησε κιόλας με υφάκι, τί θέλω να κάνουν για μένα (να μου φέρουν το στομάχι μου πίσω;!). Απαράδεκτοι είναι ο πιο επιεικής χαρακτηρισμός που τους ταιριάζει. Όσο σκέφτομαι ότι ετρωγα φαγητό από δαύτους τον καιρό που ήμουν έγκυος, τρέμω. Αν ήμουν και τώρα, θα πάθαινα μεγάλη ζημιά. Κατά τα άλλα περνιέστε και για ντελικατέσσεν......ντροπή σας!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ