Χαρακτηριστική είναι η φράση επιχειρηματία : «Οι εισπράξεις μας έχουν μειωθεί κατά 50% σε σύγκριση με πέρυσι και ακόμη περισσότερο σε σύγκριση με το 2009».
Και ενώ θα περίμενε κάποιος ότι η κρίση θα έχει οδηγήσει τους επιχειρηματίες να βάλουν νερό στο κρασί τους σε ό,τι αφορά όχι μόνο τις τιμές αλλά και την ποιότητα, ορισμένοι από αυτούς θεωρούν ότι μπορούν να αντιμετωπίσουν τις δύσκολες στιγμές κατεβάζοντας το επίπεδο παροχής των υπηρεσιών τους.
Έτσι τα κατεψυγμένα τρόφιμα αποτελούν must για το Νησί, γεγονός που ενοχλεί ιδιαίτερα τους επισκέπτες ενώ κάποιοι άλλοι επαγγελματίες γίνονται ιδιαίτερα φορτικοί σε όσους κάνουν το λάθος να πλησιάσουν τις προθήκες των καταστημάτων.
Αποτέλεσμα; Οι τουρίστες φεύγουν όχι μόνο χωρίς να ψωνίσουν κάτι αλλά και δυσαρεστημένοι από τη συμπεριφορά των ιδιοκτητών και υπαλλήλων των επιχειρήσεων.
Και μια λεπτομέρεια: Γνωρίζουν στο Νησί των Ιωαννίνων ότι πρέπει να κόβουν αποδείξεις για τις υπηρεσίες που παρέχουν; Διότι ουκ ολίγοι τις αγνοούν επιδεικτικά!